خبرگزاری کار ایران

خلیل‌زاده: سپاهان ما را غافلگیر کرد/ فشار روی ما زیاد است

asdasd
کد خبر : ۸۱۵۲۳۵

بازیکن تیم پرسپولیس گفت: در بازی امروز خیلی خوب بودیم اما موقعیت ها تبدیل به گل نشد و سپاهان ما را غافلگیر کرد.

به گزارش ایلنا، شجاع خلیل زاده بازیکن پرسپولیس در پایان این دیدار گفت: ما امروز خیلی خوب بازی کردیم اما موقعیت های مان تبدیل به گل نشد. نیمه اول سه موقعیت گل داشتیم و نیمه دوم هم موقعیت داشتیم اما سپاهان نیمه دوم غافلگیرمان کرد و به گل رسید.

وی در پاسخ به این سؤال که نظر شما در مورد داوری این دیدار چیست، گفت: در مورد داوری نمی توانم صحبت کنم اگر صحبت کنم محروم می شوم. روی ترابی خطا شد و پنالتی بود از پنالتی که من در دربی دادم پنالتی تر بود.

بازیکن پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که چرا بیرانوند به این اندازه عصبانی بود، گفت: در یک صحنه توپ به داور برخورد کرد و موقعیت برای حریف ایجاد شد این در حالی است که در چنین لحظه ای باید بازی را نگه دارند. بیرانوند هم به این موضوع اعتراض داشت.

خلیل زاده اظهار داشت: حق ما امروز باخت نبود همه این را می دانند ما مثل دیگر تیم ها نمی خواهیم جنجال کنیم و هواداران مان به تیم مقابل ناسزا بگویند ما 2 گل بد خوردیم بازی برد و باخت دارد ما از موقعیت ها استفاده نکردیم این اتفاقات پیش می آید.

بازیکن پرسپولیس در مورد بازی جونیور گفت: کدام فوتبالیست تاپ با این پول ها به ایران می آید. با این شرایط و وضعیت با این پول ها بازیکن خوب به ایران نمی آید ما باید به جونیور کمک کنیم روز به روز بهتر شود.

وی در پاسخ به این سؤال که گویا در خط حمله مشکل دارید و در دربی هم نشان دادید خط حمله خوبی ندارید، گفت: فشار روی تیم زیاد است امیدوارم روز به روز بهتر شویم. به هر حال به تیم سپاهان به خاطر این پیروزی تبریک می گویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز