خبرگزاری کار ایران

افت علیپور؛ پرسپولیس در گلزنی خنثی شد

asdasd
کد خبر : ۸۱۵۲۳۰

علی علیپور، مهاجم جوان پرسپولیس در رقابت‌های لیگ نوزدهم فوتبال ایران عملکرد ضعیفی داشته است.

به گزارش ایلنا، علی علیپور مهاجم جوان تیم فوتبال پرسپولیس تهران که حواشی زیادی برای ماندنش در پرسپولیس به وجود آمده بود، سرانجام در جمع سرخپوشان باقی ماند، اما در ۵ هفته ابتدایی لیگ نوزدهم گلی به ثمر نرسانده و عملکرد ضعیف او، باعث اعتراض هواداران شده است.

علیپور که از راه آهن به پرسپولیس آمد، در دوران حضور برانکو ایوانکوویچ موفق شد آقای گل لیگ هفدهم و هجدهم شود، اما او در دیدار‌های گذشته پرسپولیس مقابل پارس جنوبی جم، تراکتور، صنعت نفت آبادان، استقلال تهران و سپاهان اصفهان نتوانسته عملکرد خوبی ارائه کند.

علیپور در این فصل با بدشانسی بزرگی مواجه شده و همچنان در حسرت ثبت اولین گل به سر می‌برد. او که در نیمه اول دیدار با سپاهان یک موقعیت ایده آل برای دستیابی به گل داشت، با بدشانسی از دست داد و توپش با اختلاف کمی از کنار تیرک عمودی به بیرون رفت و این در حالی بود که پرسپولیس در پایان با نتیجه ۲ بر صفر شکست خوردند.

علیپور پیش از شروع لیگ نوزدهم، درصدد بود تا لژیونر شود و به فوتبال اروپا برود، اما با توافق با ایرج عرب و سپس محمدحسن انصاری فرد در جمع پرسپولیسی‌ها باقی ماند تا پس از پایان فصل و به عنوان بازیکن آزاد بتواند برای آینده فوتبالی خود تصمیم بگیرد.

البته مهاجم مازندرانی سرخ‌ها فرصت دارد تا در دیدار با شهر خودرو گلزنی کند و طلسم گل نزدن خود را بشکند. پرسپولیس در پایان هفته پنجم با نتیجه ۲ بر صفر مقابل سپاهان شکست خورد تا فرصت صدرنشینی را از دست دهد.

دیدار تیم‌های شهر خودرو و پرسپولیس جمعه ۱۲ مهر ماه در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز