خبرگزاری کار ایران

پرسپولیسی‌ها دقیقا از چه چیزی ناراضی هستند؟

asdasd
کد خبر : ۸۱۵۱۷۹

صحبت‌های کالدرون در نشست پیش از بازی با سپاهان عجیب و دور از انتظار بود.

به گزارش ایلنا، پرسپولیس بعد از سه قهرمانی متوالی هم‌اکنون با 9 امتیاز در رده دوم جدول لیگ برتر حضور دارد و تنها با صدر جدول چند گل فاصله دارد اما همچنان مربی، مسئولان و بازیکنان این تیم از کسانی سخن می‌گویند که «نمی‌خواهند» این تیم قهرمان شود.

علاوه بر سیدجلال حسینی که در چند وقت اخیر چند مصاحبه با این موضوع دارد محسن خلیلی، مدیر تیم پرسپولیس هم بعد از احکام کمیته انضباطی گفت که دلش نمی‌خواهد این سخن را به زبان بیاورد ولی برخی دوست ندارند این تیم برای بار چهارم قهرمان شود. محمدحسن انصاری‌فرد، مدیرعامل این تیم هم در گفت‌وگویی اعلام کرد: «ما خبرهایی را می‌شنویم که به نظر می‌رسد دوست ندارند پرسپولیس برای چهارمین بار قهرمان لیگ برتر شود. اگر جایی لازم باشد مستندات می‌دهیم.»

کالدرون هم که گویا به ادبیات موضوع خیلی مسلط است در کنفرانس خبری قبل از بازی با سپاهان گفت: «همه باید دست به دست هم بدهیم و کمک کنیم تا عدالت برقرار شود. من می‌خواهم اگر می‌بازم یا برنده می‌شوم، این اتفاق در زمین بیفتد. می‌خواهم که به ما اجازه بدهند که دوباره قهرمان شویم. چرا عدالت باید برای بعضی‌ها باشد و برای بعضی‌ها نباشد. پرسپولیس سه قهرمانی داشته و به من اجازه بدهند که برای قهرمانی چهارم مبارزه کنم و به من اجازه بدهند در زمین برنده یا بازنده باشم وگرنه من می‌روم.»

اینها بخشی از حرف‌های مربی و مسئولان باشگاه پرسپولیس در هفته گذشته است، آن هم در حالی که تنها چهار هفته از لیگ گذشته و اتفاقاً در این چهار هفته پرسپولیس سه پیروزی کسب کرده است. اگر تنها یک ایراد بتوان به بهترین پرسپولیس این سال‌ها گرفت همین بهانه‌جویی‌های بی‌مورد است. همین رفتاری که در شأن یک قهرمان نیست. چطور ممکن است بنا به ادعای مدیران پرسپولیس کسانی در بدنه مدیریتی فوتبال و ورزش ایران نخواهند پرسپولیس قهرمان شود و این تیم سه فصل پیاپی قهرمان شود.

اصل پذیرش همین حرف که دست‌هایی در پشت پرده تکلیف قهرمانی‌ها را در فوتبال ایران مشخص می‌کنند، آیا زیر سؤال برنده کیفیت قهرمانی‌های پرسپولیس هم نیست؟ پرسپولیس روی نیمکت یک ستاره بزرگ به اسم کریم باقری دارد. کسی که به درستی تیم را جمع می‌کند و به بازیکنان هیجانی می‌آموزد در شأن یک قهرمان رفتار کنند. کاراکتری که داشتنش آرزوی هر تیمی است. شاید لازم باشد در رده مدیریتی پرسپولیس هم یک آقا کریم ظهور کند.

 

یادداشت: سامان موحدی‌راد

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز