خبرگزاری کار ایران

پرسپولیس - سپاهان، به یاد جنجال‌های فصل گذشته

asdasd
کد خبر : ۸۱۵۱۷۷

دیدارهای پرسپولیس و سپاهان در چند وقت اخیر همیشه با حاشیه و جنجال همراه بوده است.

به گزارش ایلنا، برگزاری بازی پرسپولیس - سپاهان در هفته پنجم لیگ برتر در مقطع ابتدایی خود یکی دیگر از بازی‌های بزرگ، جنجالی و جذاب را تجربه خواهد کرد.

پرسپولیس و سپاهان در همین سال 98 و طی 5 ماه گذشته دو بار با هم بازی کرده‌اند که هر دو مسابقه بشدت جنجالی و حاشیه‌ای شد.

بار اول در بازی برگشت لیگ برتر دو تیم روز جمعه 6 اردیبهشت در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که بازی بدون گل تمام شد. آن بازی درون زمین حاشیه و جنجالی نداشت اما روی سکوها شبیه یک جنگ تمام عیار بود تا جایی که هواداران دو تیم با هر آنچه در اختیارشان بود به جان هم افتادند و از خجالت هم درآمدند.

در حاشیه آن مسابقه سر یکی از مأموران انتظامی در اثر برخورد اشیای پرتاب شده شکست و برخی هواداران دو تیم نیز جراحت‌های سختی برداشتند. شیشه شکسته آمبولانس داخل ورزشگاه نیز نشانه دیگری از جنجال‌های آن بازی است.

میکس‌زون آن مسابقه هم جنجالی شد و سیاوش یزدانی با اظهار نظری عجیب و تهدید هواداران پرسپولیس اختتامیه تلخی به آن مسابقه پرتنش تحمیل کرد. درگیری‌ها و جنجال‌های این بازی به دیدار یک ماه بعد از آن کشیده شد. دو تیم بعد از پایان لیگ و تعیین تکلیف قهرمانی روز چهارشنبه 8 خرداد در اصفهان به مصاف هم رفتند. این بازی نیمه‌نهایی جام حذفی به شمار می‌رفت و با توجه به فینالیست شدن داماش دسته دومی برنده این مسابقه تا حدود زیادی جام را در آغوش می‌دید. حساسیت‌های رقابت میلمتری دو تیم در لیگ برتر و حاشیه‌های بازی برگشت لیگ به دیدار حذفی کشیده شد و این مسابقه درون میدان پرحاشیه دنبال شد چرا که هوادار چندانی از تهران به اصفهان نرفته بود.

در این مسابقه تعدد پرتاب نارنجک به پیست کنار زمین، درآوردن پرچم ژاپن و فحاشی‌ها فوق‌العاده پررنگ بود اما در نهایت استنلی کی‌روش کاری کرد تا آتش زیر خاکستر زبانه بکشد و بازیکنان دو تیم به جان هم بیفتند.

آن بازی را پرسپولیس با گل نوراللهی و دخالت سیاوش یزدانی در وقت‌های اضافه برد و فینالیست شد اما حالا، یعنی کمتر از 4 ماه بعد دو تیم در ال‌ کلاسیکویی داغ و هیجان‌انگیز به مصاف هم خواهند رفت. همین که بعد از انجام چهار مسابقه سپاهان 8 امتیازی است و پرسپولیس یک امتیاز بیشتر از حریفش دارد می‌تواند این مسابقه را جذاب و حساس کند اما پس زمینه تقابل‌های دو تیم و دو دیدار پرحاشیه امسال به علاوه اتفاقاتی که قبل از این مسابقه رقم خورده شاید ال کلاسیکوی سوم سال 98 را هم حاشیه‌ای و جنجالی کند. هر چند مواجهه سفت و سخت کمیته انضباطی با خاطیان بخصوص آنچه بعد از دربی در مقابل پرسپولیس به کار گرفتند، یا برخورد سریع با سعید آقایی مدافع حاشیه‌ساز سپاهانی‌ها شاید باعث شود بازیکنان دو تیم بیشتر از همیشه مراقب رفتار خود در زمین و حتی کنار زمین باشند و دست به عصاتر از همیشه رفتار کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز