خبرگزاری کار ایران

پیام امیرحسین فتحی به مناسبت سالروز تأسیس باشگاه استقلال

asdasd
کد خبر : ۸۱۵۱۷۱

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران در سالروز تاسیس این باشگاه پیامی را خطاب به هواداران این باشگاه ارسال کرد.

به گزارش ایلنا،پیام امیرحسین فتحی به مناسبت سالروز تأسیس باشگاه استقلال به شرح زیر است:

۷۴ سال از عمر این احساس عمیق و عاشقانه‌ای که در قلب نسل‌ها زنده مانده، می‌گذرد. امروز ۴ مهرماه ۹۸ سالروز تولد یک باشگاه بزرگ است. به پشت سر که نگاه می‌کنید می‌بینید این باشگاه بدون کوچک‌ترین اغراق فقط با تعلق خاطر هوادرانش زنده مانده. در طی سال‌ها و طوفان‌ها فقط هواداران در قلب خود یک نام بزرگ را زنده نگه داشتند، به آن هویت و اصالت و زندگی دادند.

استقلال یکی از نشانه‌های همگرایی اجتماعی در ایران است. یکی از پیوندهای عمیق میان نسل‌ها و یکی از پیوندهای ناگسستنی میان طبقات و افکار مختلف اجتماعی. این دستاورد بزرگ ورزش است که انسان‌ها را با افکاری گوناگون، طبقات اقتصادی و اجتماعی مختلف کنار هم می‌نشاند و به یک تعلق خاطر عمیق و مشترک می‌رساند. باشگاه استقلال در طی ۸ دهه چنین پیوند عمیقی را در میان ایرانیان پدید آورده و در آینده نیز چنین نقشی را مسئولیت اجتماعی خود می‌داند. کدام نهاد اجتماعی می‌تواند رویاهای مشترکی بین طیف گسترده و متنوعی از مردم بسازد؟ استقلال سازنده رویاهای بزرگ بین جمعیتی پرشمار از ایرانیان در هر کجای دنیاست.

ستاره‌های روی پیراهن آبی، قهرمانی‌ها و جام‌ها، بازیکنان نامدار و مربیان بزرگ، چهره‌های ماندگار و فراموش‌ناشدنی. استقلال باشگاه افتخار و عشق، جام و دوستی و رویا و خاطره است. نسل‌های تازه به این ستاره‌ها می‌افزایند. فردا می‌رسد و رویاهای بزرگ‌تری ساخته می‌شوند و چهره‌های تازه قدم در راه بزرگان نامدار این باشگاه می‌گذارند. این پایمردی ۷۴ ساله ریشه‌های عمیق استقلال در میان مردم را نشان می‌دهد و خبر از عشقی عمیق و جانانه در خود دارد.

با احترام و عشق سالروز تولد استقلال را به عزیزانی که در این باشگاه قدمی به سوی افتخار برداشتند، به هواداران قدیمی که استقلال نام پرآوازه‌اش را مدیون آنهاست و به هوادارانی از نسل تازه که باشگاه استقلال هر قدم را برای فقط یک لحظه شور و شادی آنها برمی‌دارد، تبریک می‌گوییم. بر استقلال مبارک است این عشق صاحب قدمت و این همراهی بی‌پایان که جملگی از شماست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز