خبرگزاری کار ایران

​توضیحات مدیر نساجی درباره حواشی پیش آمده در جم

asdasd
کد خبر : ۸۱۴۹۷۳

مدیر تیم فوتبال نساجی مازندران درخصوص حواشی ایجاد شده در جم توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران، علی دهقانی در گفت‌وگو با رسانه باشگاه درخصوص برخی حواشی پیش‌آمده و دلخوری هواداران اظهار کرد: تاکنون در هر جایی که توفیق خدمت داشتم همواره سعی کردم بدون توجه به کوچکترین حاشیه‌ای به وظایفی که عهده‌‌دارش هستم پایبند باشم تا انتظار و خواسته‌های اصلی مجموعه به نحو احسن پیگیری شود.

وی با عنوان اینکه همیشه سعی دارم از زیاده‌گویی پرهیز کنم و بیشتر به وظایفم عمل کنم، افزود: علاقه چندانی به این مسئله هم ندارم که هر روز بخواهم صحبتی به میان آورم و تیتر رسانه‌ها باشم اما بنا به احترامِ هواداران عزیز نساجی، خواستم نکاتی را مطرح کنم تا خدای ناکرده سوتفاهم و یا شائبه‌ای ایجاد نشود.

مدیر تیم نساجی مازندران در ارتباط با راه ندادن هواداران به هتل برای دیدار با مربیان و بازیکنان تیم محبوب‌شان بیان کرد: محل اقامت ما شهر عسلویه بود و با شهر جم فاصله یک تا یک‌ساعت و نیم دارد، ما به محض اینکه رسیدیم به اتفاق سرمربی و کادر رسانه‌ای باشگاه به سمت شهر جم برای شرکت در کنفرانس خبری و همچنین جلسه برگزاری بازی، حرکت کردیم، جلسه برگزاری بازی هم تا ساعت ۱۰ به‌طول انجامید و بعد از صرف شام حدوداً ساعت ۱۲ شب به هتل برگشتیم، بنده کلاً درگیر این مسائل بودم و هنگام حضور هواداران محترم، اصلاً در هتل نبودم که بخواهم با مسئولان هتل هماهنگ کنم تا مانع حضور آنها شوند و اصلاً نمی‌دانستم که قرار است کسی به هتل بیاید.

دهقانی ادامه داد: اتفاقاً ما وظیفه داریم که با آغوشی باز پذیرای این دسته از هوادارانی که با مشقت و سختی در عسلویه مشغول به‌کار هستند و از تیم شهرشان دورند، باشیم و از انصاف و انسانیت به‌دور است تا بخواهیم چنین رفتاری را از خود بروز بدهیم.

وی تصریح کرد: نساجی بدون هوادار اصلاً معنایی ندارد، هر چه این تیم دارد و به ما نیز انگیزه‌ی کار و تلاش می‌دهد، شور و شوق وصف‌ناپذیر همین هواداران مخلص و بی‌ریاست.

مدیر تیم نساجی مازندران خاطرنشان کرد: طبق قوانین حراست هتل، از یک‌ساعت به‌خصوصی به بعد برای حفظ امنیت هتل از ورود افراد متفرقه به محل اقامت جلوگیری می‌شود، الحمدلله بعد از اینکه برخی دوستان، ما را از این اتفاق مطلع ساختند، طی هماهنگی با آقای مهاجری و همچنین مسئولان هتل این امکان فراهم شد تا آن هواداران محترم به دیدار تیم محبوب‌شان بیایند.

دهقانی درخصوص اتفاق پیش‌آمده بعد از بازی که باز هم موجب دلخوری هواداران شد، گفت: قرار بود پرواز ما ساعت ۳ صبح از فرودگاه عسلویه با هواپیمایی وارش به مقصد فرودگاه دشت‌ناز ساری انجام شود اما بنا بر محدودیت‌های فرودگاه عسلویه زمان این پرواز ۴ ساعت جلو افتاد، و به ساعت ۱۱ امشب موکول شد، به همین منظور ما مجبور بودیم بلافاصله بعد از پایان مسابقه، خودمان را به فرودگاه برسانیم، حتی بازیکنان ما وقت استحمام نیز نداشتند و یا اگر توجه کرده باشید کنفرانس خبری آقای مهاجری ۲ دقیقه هم به‌طول نینجامید و کل تیم باسرعت به سمت اتوبوس رفتیم تا هرچه سریع‌تر به پرواز برسیم، به‌نظر شما آیا در چنین شرایطی این امکان وجود دارد که بازیکنان به سمت هواداران بروند؟ یا اینکه هوادار بخواهد با بازیکنی صحبتی داشته باشد؟! شما اگر خودتان را جای بنده به‌عنوان مدیر تیم بگذارید، آیا اجازه این کار را می‌دهید؟ خواهشم از هواداران عزیز این است قبل از پیش‌داوری نسبت به اعمال ما، کمی تحقیق کنند.

وی در پایان تاکید کرد: از همه هوادارانی که امشب زحمت کشیدند و در ورزشگاه تختی جم حاضر شدند تشکر می‌کنیم و همچنین قدردان همه عزیزانی هستیم که انرژی‌های مثبت‌شان از یک‌هزار و ۵۰۰ کیلومتر دورتر به ما می‌رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز