خبرگزاری کار ایران

بگوویچ: خوش شانس نبودیم و باختیم/ برایم مهم نیست اینجا نباشم

asdasd
کد خبر : ۸۱۴۹۲۴

سرمربی گل گهر سیرجان گفت: امروز تیم خوش شانس زمین ما نبودیم و بازی را باختیم.

به گزارش ایلنا، وینگوبگوویچ در نشست خبری پس از بازی مقابل صنعت نفت اظهار داشت: شاید یکسری اشتباهات صورت گرفت و حریف گل زد بعد از آن چندین فرصت شکل گرفت و ما نتوانستیم گل بزنیم عادی بود که در چنین شرایطی باید کمی ریسکی بازی کنیم به همین خاطر چند فرصت گل زنی به تیم صنعت نفت دادیم.

سرمربی گل گهر سیرجان بیان کرد: عادی هست که تیمی که در فوتبال عقب می افتد ریسکی بازی می کند و رو به جلو کار می کند فضای پشتش خالی می ماند و فرصت برای تیم حریف فراهم می شود، ما خیلی گل ها را نزدیم و چند تا فرصت ایجاد کردیم هیچ دلیلی نبود، به بازیکنان افتخار می کنم تمام تلاششان را کردند.

وی با بیان اینکه امروز تیم خوش شانس زمین ما نبودیم و بازی را باختیم، افزود: زندگی جریان دارد بازی های بسیار زیادی پیش روی ما است من مطمئن هستم که در نهایت رتبه خوبی کسب می کنیم و رتبه خوبی در جدول می گیریم.

بگوویچ افزود: برای من مهم نیست که چه فریادی علیه من می زنند اما باید به تیم و تلاش ما احترام بگذارند، به جای اینکه ما را حمایت کنند تا دقیقه آخر انرژی منفی می دهند در ایران اصلا وهیچ تیمی به این شکل نیست، شرم آور است برای این تماشاگران نه به خاطر خودم من فردا می توانم اینجا نباشم اصلا برایم مهم نیست.

وی خاطرنشان کرد: این تیم حمایت می خواهد اما همه شما جو بسیار منفی دور تیم ایجاد کردید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز