خبرگزاری کار ایران

صادقی: فاصله ما با تراکتور سه کاپیتان تیم ملی هستند/ نیاز داریم با تجربه‌تر شویم

asdasd
کد خبر : ۸۱۴۹۲۱

سرمربی سایپا در خصوص شکست یک بر صفر تیمش مقابل تراکتور صبحت کرد.

به گزارش ایلنا، ابراهیم صادقی پس از شکست یک بر صفر تیم فوتبال سایپا مقابل تراکتور تبریز گفت: تیم ما خیلی خوب بازی کرد و فاصله ما با تراکتور سه بازیکن با تجربه بود که کاپیتان‌های تیم ملی هستند. آنها می‌دانستند چه زمانی بازی را نگه دارند یا به آن ریتم بدهند. گلی که روی اوت دستی خوردیم، با غافلگیری ما رقم خورد. روی این حرکات نیز کار کرده بودیم، اما به هر حال غافلگیر شدیم. در نیمه اول ضربات کرنر و ضربه ایستگاهی زیادی گرفتیم که نتوانستیم استفاده کنیم. باید یاد بگیریم در بازی‌هایی که خوب بازی می‌کنیم برنده باشیم. فقط خوب دویدن و خوب بازی کردن کافی نیست و باید با تجربه شویم. سعی می‌کنیم در بازی‌های بعدی بهتر کار و با تجربه‌تر عمل کنیم، تمرکز داشته باشیم و ضربات آخر را بهتر بزنیم.

سرمربی سایپا در خصوص غیبت آرمان رمضانی در ترکیب اصلی این تیم، گفت: بازی‌های ما پیاپی و چهار روز یک بار است. به آرمان استراحت دادیم و سایر بازیکنان هم خوب بازی کردند. باید به برخی بازیکنان استراحت بدهیم. ما چهار روز دیگر در جام حذفی بازی داریم و دوباره چهار روز دیگر در لیگ و نمی‌توانیم با یک ترکیب ثابت به میدان برویم. اگر ریسک کنیم نمی‌توانیم در ادامه او را بازی دهیم و یک فصل بیرون است.

وی در خصوص جوانگرایی سایپا در این فصل و هدفی که این تیم در لیگ فعلی دارد، گفت: اگر مصاحبه‌های ابتدای فصل من را دیده باشید، گفته‌ام باید تیمی بسازیم که در سه سال آینده تبدیل به تیمی قوی شود. اکنون تیمی داریم که 12 یا 13 بازیکن از آنها به تیم امید و جوانان دعوت شده‌اند و می‌توانیم 10 تا 12 بازیکن در تیم امید سایپا داشته باشیم. بسیاری از بازیکنان ما در رده سنی امید هستند و می‌توانند برای امیدهای باشگاه نیز بازی کنند. باید رفته رفته و در سال‌های آینده به تیم بهتری تبدیل شویم. همانطور که گفتید ما اکنون جوان‌ترین تیم ایران هستیم و وقتی به بازیکن 20 ساله بازی می‌دهید و آن بازیکن خوب است، می‌تواند به بازیکنی آینده‌دار برای فوتبال ایران تبدیل شود. هدف ما این است که بتوانیم تیمی خوب و قدرتمند را برای آینده تشکیل دهیم. نگاه ما به آینده است اما برای نتیجه‌گیری در این فصل هم تلاش می‌کنیم. تیم ما خوب بازی می‌کند و می‌تواند نتیجه بگیرد و تا الان هم نتایج خوبی گرفته‌ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز