خبرگزاری کار ایران

فرکی: امیدوارم فولاد در این استادیوم زیبا قهرمانی را جشن بگیرد/ می‌خواهیم بازی تهاجمی را ادامه دهیم

asdasd
کد خبر : ۸۱۴۸۹۹

سرمربی پیکان پیش از جدال با فولاد با تمجید از عملکرد این باشگاه ابراز امیدواری کرد آنها موفق شوند در این استادیوم جشن قهرمانی خود را برپا کنند.

به گزارش ایلنا، حسین فرکی، سرمربی پیکان اولین پیروزی فصل نوزدهم تیمش را با برتری شش گله برابر ماشین سازی جشن گرفت و اکنون با روحیه بالایی شاگردانش آماده دیدار خارج از خانه برابر فولاد خوزستان شده‌اند.

سرمربی پیکان بعد از قدردانی طولانی خود از هواداران، مردم و رسانه‌های خوزستانی درباره دیدار با فولاد گفت: ابتدا باید این ورزشگاه را به هواداران فولاد تبریک بگویم و انشاالله یک روز جشن قهرمانی را در آن برگزار کنند و این هدف درست است که سخت است اما امکاناتی که این باشگاه دارد می تواند آنها را به سومین قهرمانی برساند.

وی در ادامه گفت: فولاد و پیکان در نیم فصل گذشته و از زمانی که من اینجا بودم، یک تساوی داشتم ولی خیلی چیزها تغییر کرده و اکنون آقای نکونام آمدند. برای نکونام به عنوان دوست و همکار آرزوی موفقیت دارم. فولاد تیم خوبی است و نتایج خوبی کسب کرده تا به اینجا و می تواند این بازی را جذاب کند. فولاد مجموع بازیکنان خوبی دارد و عملکردش در بازی‌های اخیر متفاوت بوده و نتایجی که کسب کردند نمی توان اظهارنظر دقیقی داشت ولی مطمئنم که آنها شرایط شان در ادامه بهتر خواهد شد. آنها فصل را زودتر شروع کردند و همین مساله شاید یکی از عوامل این نتایج آنها بوده است. فولاد از نظر بازیکن شرایط خوبی داشته و این بازی با توجه به میزبانی‌شان با استرس و نگرانی همراه می‌شود که شاید باعث شده کیفیت اصلی خود را به نمایش نگذارد. بازی قبلی اما برابر پدیده نتیجه خوبی کسب کردند و کادر جوان و باانگیزه و خوشنامی آنها قادر خواهند بود به نتایج خوبی دست یابند. ما هم عملکرد کیفی خوبی داشتیم اما از نظر نتیجه به خواسته مان نرسیدیم. برابر شاهین و نساجی می توانستیم برنده باشیم و امتیازات بیشتری کسب کنیم اما نکته قوت برای ما عملکرد رو به جلو است. با بازیکنان جوان و باتجربه دو تیم در بازی فردا امیدوارم یک بازی خوب را شاهد باشیم. امیدوارم بازیکنان با شرایطی که در تمرینات پشت سر گذاشتند بتوانند نمایش خوبی داشته باشند. هر دو تیم از قدرت جنگندگی و دوندگی بالایی برخوردار هستند و هواداران لذت ببرند. ما یک بازی هجومی را دنبال می کنیم و امیدوارم هواداران از بازی فردا لذت ببرند.

فرکی درباره عملکرد بازیکنانش گفت: شرایط ما خوب است و بهتر هم می‌شود. ما سعی کردیم مجموعه ای از بازیکنان را در اختیار داشته باشیم که هم از نظر رفتاری و هم کیفی خوب باشند. ما به چیزی که نیاز داریم زمان است تا به هماهنگی لازم دست پیدا کنیم. ما بازیکنان زیادی را جایگزین کردیم و زمان بیشتری برای هماهنگی نیاز دارم. برد شش گله هم خیلی به بازیکنان روحیه و انگیزه داد و اگر این اتفاق نمی افتاد شرایط روحی روانی ما به مشکل می خورد. هدف مان بر اساس هزینه هایی است که می کنیم. با توجه به بودجه سعی کردیم که بازیکنان را جابجا کنیم و یک تیم خوب را در کنار خودمان داشته باشیم و امیدوارم شخصا که به نیمه بالای جدول دست پیدا کنیم و نیم نگاهی به سهمیه خواهیم داشت. همین که بتوانیم در نیمه بالای جدول حاضر شویم با توجه به اینکه تیم ها هزینه زیادی داشتند برای ما خوب هم خواهد بود. هر چه تلاش کنیم به هدف مان نزدیک تر خواهیم شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز