خبرگزاری کار ایران

واکنش رسمی باشگاه سپاهان به محرومیت آقایی؛

این حکم مصداق قانون شکنی است

asdasd
کد خبر : ۸۱۴۷۲۹

باشگاه سپاهان نسبت به حکم محرومیت مدافع خود واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، سعید آقایی، مدافع سپاهان به دلیل قرار دادن تصویری در صفحه شخصی خودش با حکم کمیته انضباطی تا اطلاع ثانوی از حضور در میادین محروم شد.

باشگاه سپاهان با انتشار متنی در واکنش به این حکم کمیته انضباطی نوشت:

" همه می‌دانیم افراد یک جامعه بابت انتشار مطلب یا عکس در صفحه شخصی‌شان، در صورت ارتکاب جرم باید به پلیس فتا پاسخگو باشند.

در ماجرای سعید آقایی و عکسی که او منتشر کرده در نهایت کمیته اخلاق می‌توانست ورود کند که البته این عکس هیچ توهینی به نماد،پیراهن و آن تیم نداشته است. این مصداق بارز قانون شکنی است. البته همین اواخر دیدیم که خلاف صریح قانون محرومیت یک بازیکن از ۲ جلسه به یک جلسه کاهش پیدا کرد.

لازم به ذکر است عکس منتشر شده از سوی سعید آقایی بارها در فضای مجازی و خبرگزاری‌ها منتشر شده است. پس اگر خلافی  در کار است باید قبل از آن عکاس و تمام خبرگزاری‌ها جریمه می‌شدند.

کاش این حد از حساسیت در کمیته انضباطی به رقبای یک تیم در همه امور وجود داشت؛ مثل حرکات اتوبوسی دو بازیکن یا خط و نشان‌های زشت برای هواداران رقیب و حتی داور بازی.

در حال حاضر تنها چیزی که می‌توان از قانون‌شکنی کمیته انضباطی برداشت کرد این است که عدالت وعده داده شده برای این فصل یک نمایش بوده است.

امیدواریم کمیته اخلاق که تردیدی در صلاحیت و صداقت آنها نداریم در این قانون شکنی‌ها و تبعیض‌های کمیته انضباطی ورود کند"

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز