خبرگزاری کار ایران

وضعیت بحرانی در تیم ملی آلمان: جنگ بین نویر و ترشتگن

asdasd
کد خبر : ۸۱۴۷۲۸

اولی هونس، رئیس باشگاه بایرن مونیخ تهدید کرده است که در صورت جابجایی دروازه بان وی با ترشتگن، تمامی ستاره‌های خود را از حضور در تیم ملی آلمان محروم خواهد کرد!

به گزارش ایلنا، اولی هونس، رئیس باشگاه بایرن مونیخ به مسئولان فدراسیون فوتبال آلمان هشدار داد در صورتی که مارک آندر ترشتگن، دروازه بان تیم بارسلونا به عنوان سنگربان شماره مانشافت انتخاب شود و مانوئل نویر نیمکت نشین شود، تمامی بازیکنان بایرن را از حضور در تیم ملی محروم خواهد کرد.

عملکرد ترشتگن در هفته‌های اخیر موردی جدی برای حضور در دروازه تیم تحت هدایت یواخیم لو در سطح بین المللی را ایجاد کرده است. این دروازه بان 27 ساله در شکست 4 بر دو آلمان مقابل هلند و برتری دو بر صفر برابر ایرلند شمالی در مسابقات مرحله مقدماتی یورو 2020 نیمکت نشین بود.

ترشتگن اعلام کرد که هر کاری برای رسیدن به ترکیب اصلی آلمان انجام داده و این صحبت‌ها با انتقاد نویر همراه شد. از زمان این اظهار نظر بین دو بازیکن در رسانه‌های آلمانی تنش‌های زیادی ایجاد شده است و اولی هونس به عنوان رئیس باشگاه بایرن مونیخ به آتش این اتفاق اضافه کرد.

وضعیت بحرانی در تیم ملی آلمان: جنگ بین نویر و ترشتگن

رئیس بایرن به روزنامه بیلد گفت: "ما هرگز قبول نخواهیم کرد که ترشتگن جایگزین نویر به عنوان شماره یک تیم ملی شود. اگر این اتفاق بیفتد، دیگر اجازه نخواهیم داد هیچ بازیکنی از بایرن مونیخ در اردوی تیم ملی حاضر شود.

انتشارات آلمانی سپس از مدیر فنی بایرن مونیخ از پرسیدند که آیا او با نظر هونس موافق است که الیور بیرهوف، در پاسخ گفت: "نه و طبق قوانین فیفا، یک باشگاه موظف است بازیکنان خود را به هر حال به تیم ملی بفرستد."

ترشتگن در این فصل بازی‌های موفقی در ترکیب بارسلونا داشته و مهم‌ترین آنها بازی در وستفالن بود که با بسته نگه داشتن دروازه‌اش در اولین هفته از مسابقات لیگ قهرمانان اروپا به کسب یک امتیاز توسط همبازیانش کمک بزرگی کرد. با این حال او از زمان ورود به تیم ملی آلمان، سال 2012، تا به امروز تنها 22 بازی ملی در کارنامه داشته است. در عین حال نویر با وجود یک سال متناقض در بایرن، همچنان از اعتماد به نفس کامل در سطح بین المللی برخوردار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز