خبرگزاری کار ایران

خطیبی: بازی پیکان را فراموش کردیم / مقابل شاهین بوشهر جبران می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۸۱۴۶۹۹

سرمربی تیم ماشین سازی تبریز گفت: بازی با پیکان را فراموش کردیم و از نظر روحی و روانی روی بازیکنان کار کردیم.

به گزارش ایلنا، رسول خطیبی در نشست خبری قبل از بازی مقابل شاهین شهرداری بوشهر با اشاره به بازی هفته گذشته بیان داشت: تاکنون ضعیف‌ترین بازی تیم ما مقابل پیکان بود و با این حال معتقدم که اگر دو توپ دقایق ابتدایی‌مان به گل تبدیل می‌شد، قطعا شرایط بازی فرق می‌کرد.

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی در ادامه اضافه کرد: ما تاکنون بازی‌های قابل قبولی انجام دادیم و در بازی فردا با آمادگی ظاهر می‌شویم و ان‌شاءالله بازی‌مان خوب و جان‌دار باشد و سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

خطیبی با تاکید براینکه هفته گذشته خود پیکان هم انتظار چنین بازی‌ای را نداشت، خاطرنشان کرد: در هر صورت بازیکن یک روز عملکرد خوب دارد و ممکن است یک روز، روز خوبش نباشد. در کل بازی با پیکان را فراموش کردیم و از نظر روحی و روانی روی بازیکنان کار کردیم. 

وی در ادامه مسؤولیت باخت هفته گذشته را بر عهده گرفت و تصریح کرد: تمرکز ما در حال حاضر برای بازی با شاهین است و ما به فکر جبران هستیم و می‌خواهیم سه امتیاز را به دست بیاوریم تا از نظر روحی و روانی بهتر شویم. 

سرمربی سبزپوشان تبریزی درخصوص مصدوم و محرومان تیمش در بازی فردا نیز عنوان کرد:  محرومی برای بازی فردا نداریم و تنها مصدوم مان بابک مرادی است که طی سه هفته اخیر مراحل درمانی خود را پشت سر گذاشته و در صورت لزوم می‌توانیم از او استفاده کنیم.

دیدار تیم‌های ماشین سازی و شاهین شهرداری بوشهر از سری رقابت‌های هفته پنجم لیگ برتر  از ساعت 16:30  فردا – پنج‌شنبه 4 مهر- در استادیوم بنیان دیزل برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز