خبرگزاری کار ایران

سرپرست نفت مسجد سلیمان: موضع ما مشخص است، با شهرخودرو بازی نمی‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۸۱۴۵۶۹

سرپرست تیم نفت مسجد سلیمان می‌گوید موضع باشگاه برای عدم حضور در مسابقه برابر شهرخودرو تغییر نکرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در چارچوب مسابقات هفته پنجم لیگ برتر امروز باید از ساعت 18:30 در ورزشگاه بهنام محمدی میزبان تیم شهرخودرو خراسان باشد اما مسئولان باشگاه در اعتراض به رای کمیته انضباطی قصد ندارند در این مسابقه شرکت کنند.

باشگاه نفت مسجد سلیمان پس از دیدار برابر استقلال تهران در هفته سوم لیگ برتر با دستور کمیته انضباطی از حضور تماشاگر در بازی‌های خانگی تا اطلاع ثانوی محروم شد.

داریوش حسن پور، سرپرست تیم نفت مسجد سلیمان در گفت و گو با خبرنگار ما درباره اینکه چند ساعت مانده به شروع این بازی آیا باشگاه از تصمیم خود مبنی بر عدم حضور مقابل شهرخودرو منصرف شده یا خیر اظهار داشت: نه خیر، به هیچ عنوان بازی نمی‌کنیم. روز گذشته در جلسه هماهنگی پیش از مسابقه هم گفتیم که بازی نخواهیم کرد. هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه اینگونه تصمیم گرفته‌اند و ما برابر شهر خودرو مسابقه نمی‌دهیم. 

حسن پور در پاسخ به این سوال که آیا به رای کمیته انضباطی اعتراض کرده بودند، گفت: بله ما به رای انضباطی اعتراض کردیم اما جوابی به ما ندادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز