خبرگزاری کار ایران

اعتراف برانکو به رختکن جنجالی تیمش؛ پولم را نگیریم به فیفا شکایت می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۸۱۴۵۰۲

سرمربی تیم الاهلی عربستان که به تازگی از سمت خود اخراج شده می‌گوید منتظر دریافت مطالبات کاملش از این باشگاه سعودی است.

به گزارش ایلنا، برانکو ایوانکوویچ با حضور در برنامه "المرمی عربستان" درباره شرایط جدایی از تیم الاهلی عربستان اظهار داشت: آنها به من یادآوری کردند که بازیکنان فصل گذشته به این فکر کردند که خودخواه باشند و به این باشگاه علاقه ندارند.  به یکدیگر احترام نمی‌گذارند و سعی کردم به آنها بگویم که باشگاه الاهلی از بازیکن و مربی مهمتر است و همه باید به او احترام بگذارند. من برای آشتی دادن بازیکنان تلاش کردم، اما انجام این کار یک شبه دشوار است.

سرمربی سابق پرسپولیس ادامه داد: مدیریت دخالتی در کار من نکرد و ما دائماً در مورد اوضاع تیم بحث می‌کردیم، با توجه به موضوع عمر سوما، این بازیکن می‌خواست همانطور که در تیم ملی کشورش بازی می‌کند به عنوان یک مهاجم تنها بازی کند اما من می‌خواستم که با دو مهاجم بازی کنیم. من به مصطفی باساس فرصتی دادم زیرا او سخت و مشتاقانه تمرین می‌کرد و سزاوار این فرصت بود. 

برانکو افزود: حسین عبدالغنی بازیکن جدی در تمرینات و بازی‌ها است و مدیریت با من صحبت کرد تا  سلمان الموشر 32 ساله بخاطر حضور چندین بازیکن در همان موقعیت را بفروشیم. من از خرید نورالدین مرابت بازیکن النصر امتناع ورزیدم و ترجیح دادم به جای آن یک پلی میکر را استخدام کنم. 

سرمربی سابق الاهلی عنوان کرد: من قبل از پیوستن به الاهلی 11 قهرمانی کسب کردم؛ در چین، کرواسی و ایران برای رسیدن به قهرمانی به الاهلی آمدم اما مشکلات رختکن را می‌دانستم و خواستار حل این مسئله بودم اما رسیدن به آن غیرممکن بود. 

برانکو درباره طلبش از الاهلی گفت: من تنها یک ماه از حقوقم را دریافت کرده‌ام. الاهلی باید دستمزد یک ساله من را پرداخت کند. دو روش پیش روی ما است: اول اینکه با یکدیگر جلسه بگذاریم و من مطالبات را بگیرم یا اینکه به فیفا شکایت کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز