خبرگزاری کار ایران

قلعه‌نویی - پرسپولیس؛ تقابل شماره 31

asdasd
کد خبر : ۸۱۴۴۷۶

سرمربی سپاهان همیشه تقابل‌های حساس و جالبی با سرخپوشان تهرانی داشته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سپاهان در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی تهران میزبان پرسپولیس است و این دیدار از جهت‌های مختلفی حساسیت بالایی برای هر دو تیم دارد که یکی از آنها نشستن امیر قلعه‌نویی روی نیمکت طلایی‌پوشان است.

قلعه‌نویی در طول دوران لیگ برتر تقابل‌های زیادی با پرسپولیس داشته که همیشه جذاب بوده و حساسیت‌های خاص خودش را داشته و آمار جالبی هم در این زمینه وجود دارد.

قلعه‌نویی در رقابت‌های لیگ برتر با تیم‌های مختلف 30 بار مقابل پرسپولیس تهران قرار گرفته است که در این 30 بازی 8 برد سهم قلعه‌نویی بوده، 5 بار پرسپولیسی‌ها به برتری رسیده‌اند و 17 تقابل هم برنده‌ای نداشته است.

در این 30 تقابل، تیم‌های قلعه‌نویی 27 گل زده‌اند که به‌طور میانگین 0.93 گل زده در هر بازی می‌شود.

پرسپولیسی‌ها هم 25 بار موفق شده‌اند به تیم‌های قلعه‌نویی گل بزنند که به طور میانگین 0.86 گل زده در هر بازی می‌شود.

پرگل‌ترین برتری قلعه‌نویی مقابل پرسپولیس در لیگ‌های دهم با سپاهان و یازدهم با تراکتور بوده که با نتیجه مشابه 4-1 به برتری رسیده است و بدترین شکست او هم مقابل این تیم مربوط به دو فصل قبل است که در ذوب آهن و در دور رفت رقابت‌ها 4-0 مغلوب سرخپوشان تهرانی شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز