خبرگزاری کار ایران

دیدار حسن رنگرز با مسئولان فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان

asdasd
کد خبر : ۸۱۴۴۱۴

روز گذشته حسن رنگرز در محل فدراسیون ورزشهای ناشنوایان حضور یافت و با مهران تیشه گران و حمید بنی تمیم دیدار و گفتگو کرد .

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک روز گذشته حسن رنگرز مشاور ریاست کمیته ملی المپیک و مدیر موزه ملی ورزش ،المپیک  ، پارالمپیک در محل فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان حضور یافت و با مهران تیشه گران رییس و حمید بنی تمیم دبیر این فدر اسیون دیدار و گفتگو کرد .

در این نشست که بهمن نیکخو مشاور معاونت حقوقی و پارلمانی وزارت ورزش و جوانان  و همچنین کمیل قاسمی قهرمان ارزنده آسیا و المپیک  ورزش کشتی کشورمان نیز در آن حضور داشتند  پیرامون امضا یک تفاهم نامه همکاری مشترک بین موزه ملی ورزش ، المپیک ، پارالمپیک  و فدراسیون ورزشهای ناشنوایان بحث و تبادل نظر شد.

از دیگر نکات مطروحه در نشست فوق  برنامه ریزی جهت  بازدید  اعضا تیم های ورزشی  تابعه فدراسیون ورزشهای ناشنوایان کشورمان از موزه ملی ورزش ،المپیک  ، پارالمپیک  بود .

همچنین مقرر شد تا مجموعه های از مدالها ، عکسها ، اسناد و مدارک ارزشمند موجود در فدراسیون ورزشهای ناشنوایان به موزه ملی ورزش المپیک ، پارالمپیک انتقال یافته و در معرض تماشا و بازدید علاقمندان قرار گیرد .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز