خبرگزاری کار ایران

وضعیت در اردوگاه آبی بعد از شکست؛ شدیداً بحرانی

asdasd
کد خبر : ۸۱۴۳۶۹

اعمال تغییرات پیاپی در ترکیب و سیستم تیم نیز یکی از عوامل ناکامی استقلال بوده و به نظر می‌رسد استراماچونی هم مثل کالدرون (و باز بدتر از او) هنوز تکلیف خودش را با تیمش نمی‌داند.

به گزارش ایلنا،اگرچه طی 48 ساعت گذشته تلاش‌هایی برای بزرگنمایی عملکرد آندرا استراماچونی در دربی صورت گرفته، اما بعید به نظر می‌رسد بتوان از استقلال حاضر در شهرآورد حتی یک نقطه قوت درست و حسابی کشف کرد. این تیم صرفاً یک پنالتی بادآورده کسب کرد که از دست داد و یکی، دو بار هم‌روی شوت‌های باری به هر جهت پشت محوطه جریمه صاحب موقعیت شد. 

استقلال در دربی همپای پرسپولیس بد بود و شاید حتی به‌مراتب بدتر از حریف؛ چه اینکه آبی‌ها مالکیت توپ را هم واگذار کردند و نهایتاً به خاطر اصرارشان روی بازی تدافعی در دقایق پایانی گل خوردند. استقلال از چهار بازی اولش فقط دو امتیاز گرفته و این‌یک کارنامه فاجعه‌بار است. شاید بعضی جاها بدشانسی وجود داشته، اما نکته اینجاست که در این مدت حتی پنج دقیقه فوتبال مدرن و زیباهم از تیم استراماچونی دیده نشده است. 

در این میان اعمال تغییرات پیاپی در ترکیب و سیستم تیم نیز یکی از عوامل ناکامی استقلال بوده و به نظر می‌رسد استراماچونی هم مثل کالدرون (و باز بدتر از او) هنوز تکلیف خودش را با تیمش نمی‌داند. دیروز در اولین جلسه تمرینی آبی‌ها بعد از شکست در دربی، استراماچونی دقایق طولانی برای بازیکنانش سخنرانی و آن‌ها را ملامت کرد.یک بازیکن هم‌محور حرف‌های تمرین بود. 

یزدانی  در جواب صحبت‌های شجاع خلیل‌زاده که اعلام کرده بود او در جریان بازی فحاشی کرده است، پاسخگوی سؤالات خبرنگاران بود. او که قصد داشت نشان بدهد بازیکنان عملکرد مناسبی نداشته‌اند و شکست خورده‌اند، صحبت‌های عجیبی به زبان آورد.یزدانی در بخشی از صحبت‌هایش گفت: "تلاش می‌کنیم به‌روزهای خوب استقلال برگردیم چون پوشیدن این لباس لیاقت می‌خواهد اما ما بازیکنان، اصلاً خودم را می‌گویم که تاکنون لایق پوشیدن این پیراهن نبودیم!"

صحبت‌های مدافع تازه‌وارد آبی پوشان سبب شد تا بازیکنان استقلال در تمرین

با او صحبت کنند و از حرف‌هایی که به زبان آورده انتقاد کنند. اعضای تیم از اظهارنظر یزدانی گلایه داشتند و در تمرین با او دراین‌باره صحبت کردند. فعلاً در استقلال، مدیران باشگاه و برخی بازیکنان مثل حسین حسینی در کانون انتقادها قرار دارند و استراماچونی معاف است، اما با ادامه این نمایش‌ها و نتایج، بعید است معافیت او چندان به درازا بکشد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز