خبرگزاری کار ایران

خوش شانسی بزرگ کالدرون در دربی

asdasd
کد خبر : ۸۱۴۳۱۹

در حالی که تصور می‌شد کالدرون به سیستم 1-4-1-4 قبلی‌اش برگردد اما او همان سیستم و همان ترکیب بازی با صنعت‌نفت آبادان را مقابل استقلال به میدان فرستاد، با این تفاوت که ترابی از ابتدا هافبک میانی بود و امیری در نقش هافبک چپ بازی کرد.

به گزارش ایلنا، با این حال جدا از بازی نکردن نفرات آماده‌ای مثل محمد نادری و امید عالیشاه که عجیب به‌نظر می‌رسید، تغییرات کالدرون در جریان بازی هم عجیب به‌نظر می‌رسید. او بشار، احمدزاده و عبدی را به‌ترتیب جای شیری، براندائو و امیری به زمین فرستاد. با تعویض اول، سیامک نعمتی یک خط عقب‌تر رفت و مدافع راست شد و با حضور بشار در میانه زمین، ترابی به هافبک راست منتقل شد. بعد از آن احمدزاده به بازی رفت تا ترابی برای زمانی کوتاه در خط حمله بازی کند. با حضور عبدی در زمین هم ترابی دوباره به پست قبلی‌اش برگشت تا زوج عبدی و علیپور کنار هم بازی کنند.

این تغییرات در حالی عجیب به‌نظر می‌رسد که هم شیری و هم امیری خوب کار می‌کردند ضمن اینکه بشار و احمدزاده آماده نبودند. بشار که تازه از مصدومیت رهایی یافته یک موقعیت گل را به‌راحتی از دست داد و احمدزاده که در سه بازی قبل تنها 30 دقیقه در هفته اول به میدان رفته بود آماده نبود. در واقع در شرایطی که همه منتظر ورود نادری و عالیشاه به میدان بودند، بازی دادن به نفراتی مثل احمدزاده و حتی عبدی عجیب به‌نظر می‌رسید اما کالدرون با همین تغییرات عجیبش خوش‌شانس بود که سه امتیاز مهم گرفت و اولین دربی را به سود خودش رقم زد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز