خبرگزاری کار ایران

گل محمدی: انگیزه زیادی داریم/امیدوارم با دست پر به مشهد برگردیم

asdasd
کد خبر : ۸۱۴۲۸۲

سرمربی تیم شهرخودرو خراسان گفت: نفت مسجدسلیمان با کیفیت خوبی که نشان داده، پدیده لیگ نوزدهم است، اما امیدوارم مقابل این تیم پیروز شویم.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه فرهنگی‌ورزشی شهرخودرو خراسان، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار شهرخودرو خراسان مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: خوشحالم که به این شهر خوب و باصفا آمده‌ایم و امیدوارم بازی زیبایی را فردا از هر دو تیم شاهد باشیم.

گل‌محمدی در خصوص برگزاری این دیدار بدون حضور تماشاگران گفت: گویا بازی بدون تماشاگر برگزار می‌شود، اما قلبا دوست داریم که تمام بازی‌های لیگ، با حضور تماشاچیان برگزار شود. به هر حال باید به قانون احترام بگذاریم و تصمیمات فدراسیون و کمیته انضباطی باید اجرا شود.

گل‌محمدی تصریح کرد: بازی سختی در پیش داریم، در ۴ بازی گذشته، نفت مسجدسلیمان بازی‌های خیلی خوبی به نمایش گذاشته و مقابل تیم‌های خوب، با وجود محدودیت‌ها و کمبودها امتیازات خوبی گرفته اند.

وی افزود: مربی خوب در کنار بازیکنان جوان و باانگیزه باعث شده که نفت مسجدسلیمان پدیده لیگ باشد. با توجه به شرایط جدول و شکست در هفته گذشته، انگیزه زیادی داریم و به برد نیاز داریم. امیدوارم بتوانیم با پیروزی، دل هواداران را شاد کنیم.

گل‌محمدی در خصوص مصدومان و محرومان تیمش گفت: یکی دو مصدوم داریم، اما بقیه بازیکنان آماده و سرحال هستند و امیدوارم فردا بهترین عملکردشان را به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز