خبرگزاری کار ایران

تارتار: مقابل شهرخودرو بازی نمی‌‎کنیم / مشکلات ما خیلی زیاد است

asdasd
کد خبر : ۸۱۴۲۵۶

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در نشست خبری پیش از دیدار مقابل شهر خودرو اعلام کرد در اعتراض به تصمیم کمیته انضباطی فردا به بازی نخواهند کرد.

به گزارش ایلنا، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار برابر شهرخودرو در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: قرار نبود به نشست بیایم اما طبق تصمیم باشگاه آمدم. باشگاه تصمیم گرفته بود به خاطر اجحافی که در حق هواداران شده فردا بازی نکنیم. ناعدالتی‌هایی که درباره باشگاه ما صورت گرفته است.

او ادامه داد: کاش حسن زاده به شهر ما سفر می کرد و مردم را می‌دید که با چه سختی زندگی می‌کنند و آخر هفته به عشق تیم شهرشان به ورزشگاه می آیند. تنها دلخوشی مردم شهر را گرفتند و امیدوارم تجدید نظر شود و اگر تکرار شد محرومیت ما اعمال شود.

تارتار افزود: مردم دوست دارند در ورزشگاه باشند و تیم را حمایت کنند. مشکلات مالی باشگاه نیز حل نشده است و شهریور هم به پایان رسید. باشگاه نتوانست به تعهداتش عمل کند. مشکلات ما خیلی زیاد است. نماینده شهر خیلی تلاش می کند اما یک نفره نمی توان مشکل را حل کرد. سه ماه است که کار می کنیم اما بازیکنان یک ریال دریافتی نداشته اند. در کنار تیم مان یک پزشک نداریم و فاجعه است. بدون پزشک به مسافرت می‌رویم.

تارتار درمورد شرایط تیم پیش از بازی فردا گفت: تاکنون چنین چیزهایی ندیدیم. مشکلات تیم ما خیلی زیاد است. اگر تیم نفت مسجدسلیمان سقوط کند دیگر این شور و حال در شهر نخواهد بود. باشگاه تصمیم گرفته مقابل شهر خودرو بازی نکنیم بنابراین دیگر حرفی نمی توانم در مورد مسابقه بزنم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در مورد مصدومصیت عسگری گفت: او مهره ارزشمندی است.

گفتنی است؛ مهران حسنوند، مدیر رسانه‌ای باشگاه نفت مسجدسلیمان در ابتدای این نشست در مورد جذب اسپانسر گفت: قرار بود اسپانسر مبالغی به حساب بازیکنان و باشگاه واریز شود که امیدوارم به وعده خود عمل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز