خبرگزاری کار ایران

داورزنی: ثبت نام در انتخابات فدراسیون والیبال به معنی استعفایم نیست

asdasd
کد خبر : ۸۱۴۲۲۱

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش وجوانان با تاکید بر حفظ آرامش و پرهیز از حواشی اعلام کرد که با قدرت به کار خود در این معاونت ادامه خواهد داد.

به گزارش ایلنا، داورزنی در گفت وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: حفظ آرامش و ثبات در ورزش از اهم موضوعاتی است که می‌بایست همگی آن را دنبال کنیم و ما هم در تلاشیم بهترین شرایط را برای رشته‌های ورزشی با پرهیز از حاشی و ایجاد ارامش مهیا کنیم. 

معاون وزیر در بخش دیگری از سخنانش در خصوص شایعه استعفایش گفت: این موضوع از زمانی مطرح شد که تاریخ ثبت نام کاندیداهای فدراسیون والیبال مطرح و ما هم با تاکید بر رعایت قانون زمان را برای ثبت نام کاندیداها اعلام کرده و اینجانب نیز وارد عرصه شدم. 

او ادامه داد: ثبت نام من هم به معنی استعفایم نیست و انشالله پس از ارزیابی صلاحیت‌ها و حضور اینجانب در انتخابات و برگزاری مجمع مشخص می‌شود که می‌توانم به عنوان معاون وزیر در وزارت انجام وظیفه کنم یا در فدراسیون. 

دکتر داورزنی ادامه داد: چنانچه درانتخابان فدراسیون بتوانم موفق شوم در این صورت دو شغله خواهم شد و در این صورت است که مطابق قانون در وزارت نمی‌توانم انجام وظیفه کنم. 

او گفت: در این شرایط، مطابق قانون وزیر ورزش وجوانان تصمیم خواهد گرفت و اینجانب تا آن زمان با قوت و قدرت به کار خود ادامه خواهم داد. 

وی با مهم خواندن شرایط فعلی ورزش برای آماده‌سازی تیم‌ها برای کسب سهمیه المپیک 2020 هماهنگی و همکاری کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش وجوانان را در سطحی بسیار خوب توصیف و بیان کرد که براساس مصوبات در پی این هستیم در آستانه المپیک بهترین شرایط را برای تیم‌های ملی که توانسته‌اند کسب سهمیه کنند فراهم کرده و امکانات لازم را برای آن تدارک ببینیم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز