خبرگزاری کار ایران

واکنش اتحادیه فوتبال انگلیس به شوخی نژادپرستانه بازیکن منچسترسیتی

asdasd
کد خبر : ۸۱۳۹۷۴

اتحادیه فوتبال انگلیس به شوخی نژادپرستانه بازیکن پرتغالی منچسترسیتی با همبازی فرانسوی‌اش واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، اتحادیه فوتبال انگلیس به باشگاه منچسترسیتی نامه‌ای ارسال کرده است تا از این باشگاه بخواهد پاسخ خود را درباره توئیتی که از برناردو سیلوا ارسال شده، اعلام کند.

سیلوا، هم تیمی بنجامین، بنجامین مندی را با شخصیت روی بسته‌های کنگو، مقایسه کرد - یک مارک شیرینی موجود در اسپانیا و پرتغال.

موسسه خیریه ضد تبعیض "Kick It Out" پیشتر از اتحادیه فوتبال انگلیس خواسته بود که پس از تأیید هیات حاکم در مورد تحقیق، اقدام به عمل کند و به این رفتار برخورد جدی داشته باشد.

باشگاه منچسترسیتی از اظهارنظر خودداری کرد. این نهاد ضد تبعیض گفت: "ما از دیدن توییت ارسال شده توسط برناردو سیلوا بسیار ناامید شده‌ایم."

 این توییت در ساعت 12:44 ظهر روز یکشنبه منتشر شد اما در ساعت 13:30 حذف شد. برناردو سپس توییت کرد: "حتی امروز نمی‌توانم با یک دوست شوخی کنم."

مندی و سیلوا از دوستان نزدیک هم هستند و قبل از اینکه هر دو در سال 2017 به منچسترسیتی بپیوندند در موناکو همبازی بودند. در بیانیه "Kick It Out" آمده است: "کلیشه های نژادپرستانه هرگز به عنوان"شوخی کنایه دار"قابل قبول نیستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز