خبرگزاری کار ایران

حسینی ۱۲۰ درصد روی گل مقصر نبود.

غلامپور :در استقلال هیچ‌کس کم نمی‌گذارد/خطیر استقلالی نیست

asdasd
کد خبر : ۸۱۳۹۳۹

مربی دروازه‌بانهای استقلال از عملکرد حسین حسینی در دیدار مقابل پرسپولیس دفاع کرد.

به گزارش ایلنا،بهزاد غلامپور مربی دروازه‌بانهای استقلال معتقد است شرایط این تیم در ادامه تغییر خواهد کرد و به نوعی اوضاع بر وفق مراد خواهد شد. با مربی استقلال در خصوص عملکرد حسینی در دربی 90 به صحبت پرداختیم.

 استقلال در دربی 90 نتوانست نتیجه لازم را کسب کند و شکست خورد در این باره صحبت کنید؟

ما بازی خوبی انجام دادیم. به خصوص در نیمه اول که می‌توانستیم حتی با پیروزی به رختکن برویم اما در نیمه دوم کاری را که مربی از بازیکنان خواست را نتوانستند انجام بدهند. بیشتر توپها به جای زمین روی هوا رفت.

خیلی‌ها انتقاد کردند که چرا پنالتی را به جای کریمی، بازیکن دیگری نزد؟

مربی قبل از بازی در جلسه فنی مشخص می‌کند که چه کسی پنالتی را بزند. یعنی درواقع وظایف مشخص است.

 قبول دارید که وضع استقلال زیاد جالب نیست؟

به هر حال از چهار بازی دو امتیاز می‌گیری شرایط خوب نیست. البته این شرایط ماندگار نیست. ما در شرایط سخت هستیم و باید تلاش کنیم که از این وضعیت خارج شویم. بچه‌ها هم‌قسم شدند که در ادامه بتوانیم بهترین نتایج را کسب کنیم.

خیلی‌ها معتقدند حسینی روی گل اشتباه تاثیرگذار داشته است؟

حسینی مقصر نبود. به جرأت می‌توانم بگویم 120 درصد او مقصر نبود. همه جای دنیا چنین اتفاقاتی می‌افتد. توپ خورد به تیر و به بدن او برخورد کرد و رفت توی گل. او در چند صحنه ناجی استقلال بود و حتی بعد از گل یک موقعتی تک به تک را هم گرفت.

انتقادها به این است که حسینی تمرینات خوبی را انجام نمی‌دهد واقعا این چنین است؟

اگر قرار است انتقاد هم صورت بگیرد باید سازنده باشد. انتقاد سالم کنید ما می‌پذیریم. حسینی خودش هم حتی اختصاصی تمرین می‌کند. من همچنان می‌گویم آینده استقلال و تیم ملی متعلق به حسینی است.

 معاون سابق استقلال هم در مصاحبه‌ای علیه کاپیتان تیم‌تان وریا موضع گرفته است!

اینها که استقلالی‌ نیستند. کسی که برای این تیم زحمت کشیده و خاک این باشگاه را خورده نباید چنین صحبت‌هایی را انجام دهد. شما نباید از اینگونه افراد مصاحبه بگیرید.

یزدانی هم گفته ما لیاقت پوشیدن پیراهن استقلال را نداریم؟

عصبانی بوده و یک حرفی زده. مطمئن باشید در استقلال هیچ‌کس کم نمی‌گذارد. ناراحت‌ترین آدمها همین بازیکنان هستند که نتایج لازم را کسب نکرده‌اند.

 می‌توانید مقابل ذوب‌آهن نتیجه لازم را کسب کنید؟

باید این اتفاق بیفتد. ما دیگر نباید امتیاز از دست بدهیم زیرا فاصله امتیازاتمان بیشتر می‌شود و این به سود استقلال نخواهد بود. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز