خبرگزاری کار ایران

چالش بزرگ تراکتور در غیاب خانزاده

asdasd
کد خبر : ۸۱۳۶۶۹

مدافع مصدوم تراکتور 3 دیدار بعدی تیمش را از دست داده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، محمدرضا خانزاده، مدافع تراکتور در دقیقه 6 دیدار تیمش مقابل گل گهر به دلیل مصدومیت از زمین بازی خارج شد و پس از آن معاینات انجام شده روی او نشان از غیبت دو هفته‌ای این بازیکن و از دست دادن 2 دیدار بعدی تیمش در لیگ و یک دیدار در جام حذفی مقابل پاس همدان دارد.

تراکتور در طول فصل نقل و انتقالات پس از جدایی محمد طیبی، محمدرضا خانزاده را به خدمت گرفت ولی تلاش‌ها برای جذب یک مدافع دیگر برای این تیم به نتیجه نرسید تا سرخپوشان تبریزی تنها 2 گزینه برای حضور در مرکز خط دفاع داشته باشند و بازیکن شاخصی در این پست روی نیمکت‌شان وجود نداشته باشد.

دنیزلی در بازی با گل‌گهر، از اکبر ایمانی به جای خانزاده استفاده کرد و حالا با توجه به نداشتن خانزاده در 3 دیدار بعدی باید فکری برای انتخاب یک جانشین برای این بازیکن داشته باشد و باید دید سرمربی ترک تبار تراکتور بازهم در نظر دارد از بازیکنان در پست غیر تخصصی به عنوان مدافع میانی استفاده کند و یا به جوانانی مثل رزاق‌پور میدان دهد.

تراکتور در هفته پنجم در تهران میهمان سایپا است و در هفته ششم باید از پارس جم میزبانی کند و خانزاده در این دو دیدار لیگ برتری سرخپوشان حضور ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز