خبرگزاری کار ایران

پیروز قربانی در گفت و گو با ایلنا:

دربی خیلی زشت بود / خطیر خدا را شکر کند که به خاطر استقلال چهار نفر او را شناختند / باشگاه می‌گفت فضای مجازی علیه رحمتی است

asdasd
کد خبر : ۸۱۳۵۷۱

پیشکسوت استقلال تهران درباره اظهارات علی خطیر علیه وریا غفوری گفت: الان که در باشگاه استقلال نیستند نمی‌دانم چرا هر روز مصاحبه می‌کنند تا خودشان را نشان بدهند. خطیر خداراشکر کند که یک مدت استقلال بود و چهار نفر او را شناختند.

پیروز قربانی در گفت و گو با ایلنا درباره ارزیابی از بازی استقلال و پرسپولیس در شهرآورد 90 اظهار داشت: بی تعارف بگویم که بازی خیلی زشتی را دیدیم، هر دو تیم خیلی ضعیف بازی کردند. برای تیم‌هایی که می‌خواهند در لیگ قهرمانان آسیا بازی کنند این مسابقه حالت خوشی نداشت. فوتبال بسیار سطح پایینی را دیدیم و به هیچ وجه بازی قشنگ نبود.

پیشکسوت استقلال درباره بکارگیری ترکیب 2-5-3 توسط آندره آ استراماچونی گفت: باید بدانیم که هدف ایشان از بکارگیری این ترکیب چه بوده است. گاهی اوقات شما میخواهید به دفاع عمق بدهید و این کار را می‌کنید یا گاهی می‌خواهید میانه میدان را در دست داشته باشید و حریف را کنترل کنید. باید ببینیم که هدف ایشان چه بود اما نهایت این بود که از نظرم به هدفش دست پیدا نکرد.

قربانی درباره پنالتی که خراب شد عنوان کرد: این هم روی اتفاقات بازی به دست آمد و تنها 10 دقیقه آخر بازی هیجانی بود. هیچ نکته فنی نداشت و این خیلی بد است که یکی از بزرگترین بازی‌های فوتبال ما بخواهد با چنین اتفاقاتی به پایان برسد. روی گلی هم که استقلال خورد یک شکاف بسیار بزرگ در خط دفاعی ایجاد شد و آنها هم گلزنی کردند.

مدافع سابق استقلال درباره اینکه سیاوش یزدانی اعلام کرده بود بازیکنان تا به امروز لیاقت کافی برای پوشیدن پیراهن این تیم را از خود نشان نداده‌اند گفت: ایشان بازیکن خوبی است و مصاحبه را که خواندم درست گفته بود که ما باید بیشتر لیاقتمان را نشان بدهیم. طبیعتا او مقابل پرسپولیس خوب بازی کرد و فکر نمی‌کنم قصد داشت که به کسی توهین کرده باشد. امیدوارم در بازی‌های بعدی با نتایج خوب نشان بدهند که لیاقت این پیراهن را دارند. استقلال بازیکنان لایقی دارند.

قربانی در واکنش به اظهارات علی خطیر علیه وریا غفوری گفت: من نمی‌دانم ایشان دنبال چه چیزی هستند. افرادی مثل ایشان به اشتباهی وارد استقلال می‌شوند و بعد از یک مدتی هم می‌روند. نمیدانم که به دنبال چه چیزی می‌گردند. الان که در باشگاه استقلال نیستند نمی‌دانم چرا هر روز مصاحبه می‌کنند تا خودشان را نشان بدهند. خطیر خداراشکر کند که یک مدت استقلال بود و چهار نفر او را شناختند. 

پیشکسوت استقلال با بیان اینکه مدیریت باشگاه استقلال سال‌هاست ضعف دارد ادامه داد: تیمی که هر سال بیشتر از 10 بازیکن را از دست می‌دهد و چند سال است که نمی‌تواند مقام خوبی به دست بیاورد طبیعتا مدیریت آن مشکل دارد. باید بررسی شود که چه افرادی با استفاده از چه رانتی به این تیم ورود می‌کنند و مدیریت می‌کنند. این مسائل باید حل شود.

قربانی در این خصوص که وریا غفوری باعث خروج سیدمهدی رحمتی از استقلال شد، عنوان کرد: این چیزها جز شایعه و اتهام چیزی نیست. من کاملا در جریان این موضوع هستم. وریا غفوری در این باره دخالتی نداشت. من جلسه‌ای با آقای فتحی داشتم و پیشنهاد دادم که مهدی رحمتی و پژمان منتظری را نگه دارید تا تیم از بازیکن بزرگ و باتجربه خالی نشود. یک موضوعی که باشگاه خیلی برای تمدید قرارداد با رحمتی روی آن تاکید داشت این بود که در فضای مجازی علیه او جبهه گرفته بودند. البته از آنجایی که من آگاه هستم آقای رحمتی هم خودشان مایل نبودند که با تیم ادامه بدهند. نظر کلی باشگاه این بود که فضای مجازی علیه رحمتی است ولی اگر رحمتی در تیم می‌ماند خیلی بهتر بود؛ این را به این خاطر نمی‌گویم که بگویم حسینی دروازه بان خوبی نیست.

پیشکسوت استقلال در این باره که به دنبال شکست روز گذشته استقلال منتقدان می‌گویند که یک مربی ایرانی باید در کادرفنی استقلال حضور داشته باشد گفت: ما این را از روز اول گفتیم ولی نمی‌دانیم استراماچونی چه اصراری دارد که مربی ایرانی اضافه نشود. اگر ایشان سرمربی ضعیفی هستند که ترس دارند یک مربی ایراین جای او را بگیرد که نباید درباره‌اش حرف بزنیم. اگر نه، ایشان به خودش اعتماد دارد باید بداند که وقتی به یک کشور غریبه آمده‌اید باید کسی باشد که به شما کمک کند. اگر ایشان مربی ایرانی نمی‌خواهد پس از بازی اول مقابل ماشین سازی به نبود مترجم اعتراض کرد؟ او نیاز دارد که با بازیکنان ارتباط خوبی برقرار کند.

قربانی درخصوص اینکه آینده این تیم را چطور پیش بینی می‌کند اظهار داشت: استقلال از نظر فنی مشکل دارد. یک زمانی شما یک تیمی را می‌بینید که رگه‌هایی از موفقیت دارد و به آن امیدوار هستید اما در چهار بازی گذشته ما رگه‌هایی ندیدیم و امیدواریم که در آینده بهتر شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز