خبرگزاری کار ایران

برگزاری نخستین نشست ستاد فرهنگی بازی‌های المپیک توکیو

asdasd
کد خبر : ۸۱۳۵۵۰

نخستین نشست ستاد فرهنگی بازی‌های المپیک 2020 توکیو با حضور صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ در این نشست گزارشی از روند تدوین برنامه‌های فرهنگی، هنری و تبلیغاتی مرتبط با المپیک 2020 توکیو ارائه شد.

 این برنامه از سه سرفصل هویت کاروان شامل نماد، نام و شعار و هویت گرافیک و لباس تشکیل شده است.

تببین برنامه‌های فرهنگی هنری که پیش از المپیک و با هدف ایجاد شور ملی در داخل کشور اجرا خواهد شد و رویدادهای فرهنگی هنری که قرار است همزمان با بازی‌ها در ژاپن اجرا شود از دیگر مباحثی بود که در نشست ستاد فرهنگی المپیک 2020 مطرح شد.

در ادامه نشست اعضاء نقطه نظرات خود را مطرح کردند و مقرر شد جلسات بصورت منظم برگزار و برنامه‌های پیشنهادی وزارتخانه و سازمان‌های عضو ارائه، تدوین و پی گیری شود.

جمالی معاون وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها در این نشست بر مشارکت فعال شهرداری‌ها در برپایی رویدادهای مرتبط المپیک تاکید کرد.

حمیدی معاون وزیر آموزش و پرورش نیز به تدوین برنامه‌هایی که با مشارکت دانش آموزان در سراسر کشور اشاره کرد.

گفتنی است نشست ستاد فرهنگی بازی‌های المپیک 2020 توکیو به ریاست صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک و با حضورعارف نیا مسئول فرهنگی کاروان المپیک 2020 , پیمان فخری مدیر مرکز نظارت بر تیم‌های ملی وهمچنین با مشارکت احمدی معاون وزیر ورزش، جمالی معاون وزیر کشور، حمیدی معاون وزیر آموزش و پروش، هاشمی معاون سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی، افضلی مدیرعامل موسسه توسعه هنرهای معاصر و پاکدامن مدیر کل دیپلماسی عمومی وزارت امور خارجه در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز