خبرگزاری کار ایران

حمید درخشان:

عبدی خاطره اولین دربی علیپور را زنده کرد/ استقلالی‌ها از استراماچونی حمایت کنند

asdasd
کد خبر : ۸۱۳۵۰۱

سرمربی اسبق پرسپولیس از کیفیت دو تیم در دربی 90 رضایت ندارد.

حمید درخشان در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط دربی اظهار داشت: بازی چندان خوبی نبود و آن کیفیتی که انتظارش را داشتیم را نداشت. خصوصاً پرسپولیس با توجه به اینکه وزنش نسبت به استقلال سنگین‌تر بود و بازیکنان با تجربه و دربی‌باز بیشتری در اختیار داشت باید از این برتری نفری به نحو احسن استفاده می‌کرد ولی چنین چیزی در زمین ندیدیم. انتظار من از دو مربی خارجی در دربی بیشتر از این بود.

وی افزود: استقلال بازی را به نسبت بهتر شروع کرد و توانست موقعیت‌هایی برای خودش رقم بزند و یک ضربه پنالتی به دست آورد ولی همان پنالتی نقطه عطف بازی شد و هم باعث افت روحی استقلالی‌ها شد و هم باعث شد پرسپولیسی‌ها روحیه بگیرند و جریان بازی از آن زمان تغییر کرد و به نفع پرسپولیس شد و تا پایان بازی به همین شکل پیش رفت و موجب برتری سرخپوشان شد.

سرمربی اسبق پرسپولیس در مورد به میدان آمدن مهدی عبدی و رقم زدن نتیجه بازی که یادآور اولین دربی علیپور در زمان خودش بود گفت: بله موارد این چنینی در دربی زیاد بوده که بازیکن جوان و کمتر شناخته شده وارد زمین می‌شود و همه را غافلگیر می‌کند. علیپور هم آن زمان یک جوان با استعداد بود که آمد و توانایی‌های خودش را نشان داد. برای این بازیکن جوان آرزوی موفقیت دارم و باید بداند که این شروع راهش است و از این به بعد مسئولیت سنگین‌تری دارد و باید مراحل موفقیت را یک به یک طی کند. در اینجا مسئولیت کادرفنی در هدایت او سنگین است.

درخشان در مورد اینکه گفته می‌شود برتری پرسپولیس شانسی بوده عنوان کرد: به هر حال شانس 50 درصد فوتبال است و بزرگان فوتبال این را عنوان کرده‌اند ولی خب تیم باید خوب باشد که شانس هم بتواند به آن کمک کند.

وی در مورد درگیری‌های پایان بازی هم خاطرنشان کرد: جذابیت فوتبال به برد و باخت و پنالتی و اشتباه و گل زدن و گل خوردن و این مسائل است و در بازی درگیری پیش می‌آید و مصدومیت شکل می‌گیرد و باید بپذیریم فوتبال همیشه روی خوبش به سمت ما نیست و ممکن است اتفاقاتی بیافتد که خوشایند ما نیست ولی باید صبر داشته باشیم و تحمل‌مان را بالا ببریم. به درگیری و دعوا و دست به یقه شدن به کسی در فوتبال پوئن نمی‌دهند.

سرمربی اسبق پرسپولیس در مورد فشارهایی که به استقلال و استراماچونی وارد می‌شود هم گفت: این مسائل درست نیست و استقلال اگرچه نتیجه نگرفته خوب بازی کرده است و استراماچونی مربی خوب و قابل احترامی است و به نظرم باید به او فرصت داد تا اوضاع بهتر شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز