خبرگزاری کار ایران

رقابت‌های کشتی قهرمانی جهان و گزینشی المپیک؛

قدردانی دبیر فدراسیون از تیم‌های ملی آزاد و فرنگی

asdasd
کد خبر : ۸۱۳۴۷۶

سیدجلال عسگری سرپرست دبیری فدراسیون کشتی از عملکرد و کسب نتایج تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی در رقابت‌های جهانی کشتی و گزینشی المپیک در قزاقستان قدردانی کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، متن پیام سرپرست دبیری فدراسیون کشتی به شرح زیر است:

کشتی گیران و کادر فنی گرانقدر تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی ایران در رقابت‌های جهانی کشتی در قزاقستان، تلاش، همت، غیرت و افتخارآفرینی شما عزیزان در مهمترین آوردگاه جهانی کشتی پیش از المپیک 2020 توکیو، نشانگر بزرگی و عظمت کشتی بعنوان ورزش ملی کشور، در عرصه‌های مهم بین المللی بود.

بی شک نتایج بدست آمده و پیشرفت‌های حاصل شده پس از رقابت‌های جهانی سال گذشته، نوید روزهای خوب و امیدوار کننده‌ای را در کشتی کشور می‌دهد و به یاری خداوند متعال و دعای خیر مردم عزیز ایران و با ادامه روند کنونی قطعا شاهد افتخارآفرینی تیم‌های ملی کشتی در المپیک 2020 توکیو خواهیم بود.

سرسختی، جنگندی و جسارت جوانان کشتی ایران در آوردگاه جهانی و کسب نتایج دلنشین و مدال آوری‌ها آن‌ها بار دیگر نشان داد که خون در رگ‌های کشتی جریان دارد و امید پیروزی را در دل مردم عزیز ایران زنده کرد.

از یکایک شما عزیزان که با تمام وجود برای افتخارآفرینی مهین عزیزمان ایران جنگیدید و سرافرازانه آوردگاه جهانی قزاقستان را ترک کردید، نهایت قدردانی و سپاس را دارم.

امید است کشتی در ادامه راه خود بتواند سهمیه‌های باقی مانده المپیک 2020 توکیو را در مسابقات گزینشی پیش رو کسب نماید تا بعنوان پرافتخارترین ورزش ایران در این آوردگاه مهم بار دیگر شادی، عزت و سرافرازی را برای ملت قهرمان ایران به ارمغان بیاورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز