خبرگزاری کار ایران

سرمربی مس کرمان؛

حسینی: هواداران با افراد هتاک برخورد کنند

asdasd
کد خبر : ۸۱۲۸۵۹

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان پس از پیروزی این تیم برابر ملوان کسب این سه امتیاز را بسیار مهم دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجتبی حسینی در پایان این بازی در جمع خبرنگاران گفت: تیم ما در این بازی سه گل به ثمر رساند و این موقعیت را داشت که حداقل سه گل دیگر هم به ثمر برساند و این نتیجه برابر تیم ملوان با وجود مهره های خوبی که در اختیار دارد نتیجه خوبی محسوب می شد که باید این روند را در بازی های آتی ادامه دهیم.

سرمربی تیم فوتبال مس با ابراز رضایت از عملکرد شاگردان تیم خود در این بازی گفت: ما بر اساس آنالیز و شناختی که از حریفان کسب میکنیم ترکیب تیم را در زمین چینش می کنیم و همه بازیکنان ما نفرات جوان و با انگیزه ای هستند که نهایت تلاش را در زمین انجام می دهند و تمامی نفرات این‌تیم در برابر ملوان تلاش خود را برای کسب پیروزی به کار بستند.

سرمربی تیم فوتبال در پاسخ به سوالی در رابطه با فحاشی تعداد معدودی از افراد حاضر برروی سکوی ورزشگاه به بازیکنان مس در پایان بازی گفت: متاسفانه شاهد بودید که برخی افراد روی سکو از پیروزی تیم شهر کرمان عصبانی بودند و این موضوع واقعا ناراحت کننده است و جای بررسی دارد.

مجتبی حسینی افزود: قطعا حساب هواداران مس و مردم شهر کرمان که به دیار کریمان شناخته می شوند از این افراد معدود جداست و قطعا کسی که از پیروزی تیم شهر خود ناراحت است و فحاشی زشت به بازیکنان تیم خود در پایان بازی که با پیروزی هم تمام شده است یک هوادار نیست و باید این افراد را مزدور خطاب کرد که امیدوارم در آینده‌با این افراد هتاک که به بازیکنان تیم خود بعد از برد فحاشی می کنند توسط خود هواداران و مسئولین برخورد شود. اینکه بچه های ما در پایان بازی که با پیروزی پشت سر گذاشتند انتظار تشویق شدن داشته باشند انتظار به جایی بوده است اما اینکه برخی افراد در شهر کرمان از این پیروزی تیم کرمان عصبانی شوند و فحاشی کنند نکته عجیب و قابل تاملی است که باید رسیدگی و برخورد شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز