خبرگزاری کار ایران

در یک دربی به استقلالی‌ها گفتیم یا شما گل بزنید یا ما تا یک تیم برنده شود

حیدری: خود استقلالی‌ها هم می‌دانند وضعشان خوب نیست و شانس کمی دارند/ پرسپولیس با اختلاف دو گل پیروز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۱۲۸۳۴

پیشکسوت پرسپولیس در مورد شرایط این تیم در دربی 90 صحبت کرد.

سپهر حیدری در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط استقلال و پرسپولیس پیش از دربی اظهار داشت: شرایط دو تیم تفاوت زیادی با هم دارد و دو تیم با وضعیتی متفاوت با هم پا به این میدان می‌گذارند. پرسپولیس در حال حاضر شرایط به مراتب بهتری از استقلال دارد و خود استقلالی‌ها هم فکر می‌کنم این موضوع را قبول داشته باشند. استقلال از نظر مهره دستش خیلی بسته است و این کار سرمربی تیم را سخت می‌کند. به نظرم در دربی بازیکنان با تجربه نقش زیادی ایفا می‌کنند و استقلال در فصل جاری مشکل نبود چنین نفراتی را دارد ولی پرسپولیس اکثر بازیکنانش چند سال است که کنار هم بازی کردند و خریدهای این تیم هم قبلاً در این تیم بودند مثل وحید امیری و فرشاد احمدزاده که به هماهنگی تیم کمک می‌کند. ضمن اینکه کالدرون در بازی آخر سیستم را به همان سیستم زمان برانکو برگرداند و این نشان می‌دهد راهش را پیدا کرده است.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود نتیجه دربی وابسته به شرایط تیم‌ها نیست گفت: قبول دارم ولی این برای وقتی است که تفاوت دو تیم فاحش نباشد. من در سال‌های اخیر هیچ وقت دست استقلال را تا این اندازه از نظر بازیکن خالی ندیده بودم. همین سال قبل استقلال 4-5 بازیکن تاثیرگذار در ترکیب خودش داشت که می‌توانستند به تیم کمک کنند ولی همه آنها جدا شدند و اگر نفر به نفر و پست به پست حساب کنیم تفاوت دو تیم مشخص می‌شود. همیشه دربی غیر قابل پیش بینی بود ولی من فکر می‌کنم با این شرایط پرسپولیس حداقل با اختلاف 2 گل برنده است.

مدافع سابق پرسپولیس در مورد نبود جلال حسینی در ترکیب اصلی عنوان کرد: سیدجلال کاپیتان تیم و از کلیدی‌ترین نفرات است ولی پرسپولیس کار خوبی که در این فصل انجام داد این بود که 3 مدافع خوب در ترکیبش دارد تا در صورت نبود هر کدام 2 نفر دیگر برای ترکیب اصلی حضور داشته باشند و زوج شجاع - کنعانی‌زادگان می‌توانند به خوبی عمل کنند.

وی در مورد اینکه با کدام استقلالی‌ها کری می‌خواند گفت: خیلی‌ها هستند ولی فراز فاطمی و سهراب بختیاری‌زاده را می‌بینیم و این صحبت‌ها میان ما مطرح است. البته هر دوی آنها قبول دارند شرایط استقلال خوب نیست.

حیدری در مورد وضعیت خط حمله پرسپولیس و انتقاداتی که از علیپور می‌شود گفت: من فکر نمی‌کنم علیپور افت کرده باشد. در بازی‌های قبلی فاصله خط هافبک و حمله زیاد بود و اجازه بازیسازی برای خط حمله تیم را نمی‌داد ولی در بازی اخیر که سیستم عوض شد اوضاع بهتر شد. به هر حال هر بازیکنی یک وقت‌هایی هرچه می‌زند توپش گل نمی‌شود. برای رونالدو هم چنین اتفاقی ممکن است بیافتد و نباید این موضوع را بیش از حد بزرگ کرد.

وی در مورد دربی‌های دوران خودش عنوان کرد: من 7 دربی را تجربه کردم و 5 بازی به تساوی یک - یک منجر شد و یک بازی با شوت آقا کریم برنده شدیم و یک بازی هم با وجود برتری ما در زمین یک لحظه از آرش برهانی غافل شدیم و دروازه ما را باز کرد در حالیکه استقلال توپ را تا وسط زمین هم نمی‌توانست بیاورد.

مدافع سابق پرسپولیس در مورد بهترین و بدترین خاطر از دربی‌ها گفت: بهترین خاطره من این است که در یک دربی با قیچی برگردان توپ را از روی خط دروازه برگرداندم و دروازه تیم را نجات دادم و بدترین خاطره هم همان شکستی بود که در موردش صحبت کردم.

حیدری در ادامه یادآور شد: خاطره بامزه‌ام از دربی این است که در بازی‌هایی که پشت سر هم مساوی می‌شد به ما می‌گفتند تبانی کردیم و این حرف و حدیث‌ها خود ما را هم خسته کرده بود. در یک بازی که یک - یک بودیم با استقلالی‌ها به هم می‌گفتیم یا شما گل بزنید یا ما تا یک نفر برنده شود و این حرف‌ها را نزنند که آقا کریم کار خودش را کرد و با یک شوت زیبا دروازه استقلال را باز کرد و برنده شدیم.

وی در مورد اینکه کدام مهاجم استقلال خیلی او را آزار داد هم گفت: بحث آزار دادن نیست ولی با احترام به مهاجمان حال حاضر استقلال می‌گویم آن دوره مهاجمان این تیم خیلی بهتر از الان بودند. فرهاد مجیدی، آرش برهانی و رضا عنایتی هرکدام از بهترین مهاجمان لیگ بودند و خیلی خطرناک بودند و بازی مقابل آنها اصلاً کار راحتی نبود.

مدافع پرسپولیس در مورد اینکه برای دیدن بازی به ورزشگاه می‌رود یا نه، گفت: چون در کلاس‌های مربیگری شرکت می‌کنم بعید است بتوانم به ورزشگاه بروم ولی آرزوی موفقیت دارم برای پرسپولیس.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز