خبرگزاری کار ایران

سورپرایزهای استراماچونی و کالدرون برای دربی 90

asdasd
کد خبر : ۸۱۲۵۶۲

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، آندره‌ استراناچونی و گابریل کالدرون، سرمربیان سرخابی قرار است روز یکشنبه و در چهارچوب هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر برای اولین بار سرمربیگری در دربی تهران را تجربه کنند و این مهم‌ترین چالش هر دو نفر در شروع کارشان روی نیمکت دو تیم است.

اگرچه ترکیب هر دو تیم با توجه به دیدارهای قبلی و داشته‌هایشان از نظر بازیکن تا حد زیادی مشخص است ولی معمولاً در دربی کسانی که می‌توانند سورپرایزهای ویژه داشته باشند و موجب غافلگیری حریف شوند شانس بالایی برای رقم زدن نتیجه دلخواه دارند و حالا باید دید سورپرایزهای این دو سرمربی در دربی 90 چه خواهد بود. البته سورپرایز صرفاً به این معنی نیست که نفری جدید و ناشناخته وارد ترکیب اصلی شود و جابجایی در چینش بازیکنان یا شرح وظایفی که به آنها محول می‌شود ممکن است چهره متفاوتی از این نفرات رقم بزند که سورپرایز دربی باشند.

 

استراماچونی

استقلال به گفته اکثر کارشناسان و هواداران این تیم خوب بسته نشده است و در فصل نقل و انتقالات موفق نشد خوب یارگیری کرده و نیازهایش را پوشش دهد. استراماچونی در دیدارهای قبلی خیلی کم به ترکیب اصلی خود دست زده و فقط در مواقعی که مجبور شده تغییراتی ایجاد کرده است.

سرمربی آبی‌ها با وجود لغزش حسین حسینی در دروازه و عملکرد پرانتقاد او نمی‌تواند دست تغییر او بزند چرا که گلر مطمئنی روی نیمکت وجود ندارد و حسین پورحمیدی بعید است گزینه مناسبی برای دربی باشد.

* یکی از نفراتی که به تازگی به جمع آبی‌ها اضافه شده میلیچ است. مشکلات استقلالی ها در دفاع چپ فصل قبل هم یک پاشنه آشیل برای این تیم بود و استراماچونی با علم به این موضوع اصرار داشت میلیچ جذب شود. او یک بار برای استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان به میدان رفت ولی عملکردش چنگی به دل نزد که البته دیر اضافه شدن به تیم و ناهماهنگی در آن بی تاثیر نبود. حالا میلیچ می‌تواند یکی از نفراتی در دربی باشد که همه را غافلگیر می‌کند.

* علی دشتی بازیکن تکنیکی و سرعتی است که عملکرد خوبش در پارس جم و سایپا نامش را سر زبان‌ها انداخت و به استقلال آمد. او در دیدارهای گذشته عملکرد مناسبی نداشت ولی پیش از این نشان داده در بازی‌های بزرگ انگیزه‌های زیادی دارد و می‌تواند تفاوت‌ها را رقم بزند. دشتی دو بار پیش از این گل‌های قشنگی به استقلال زده بود و قول داده بود در دربی گلی مشابه به پرسپولیس بزند.

سورپرایزهای استراماچونی و کالدرون برای دربی 90

* مهدی قائدی هم بازیکن جوان و با تکنیکی است که در روزهای بد استقلال عملکرد خوبی داشت و اگر روز خوبش باشد می‌تواند خط دفاع پرسپولیس را آزار دهد. استراماچونی با دادن آزادی عمل به او و استفاده از قدرت دریبل‌زنی این بازیکن می‌تواند تفاوت را در دربی رقم بزند.

 

گابریل کالدرون

سرمربی پرسپولیس دست بازتری از رقیب خود در چینش ترکیب اصلی دارد و اوضاع نیمکت پرسپولیس به مراتب بهتر از استقلال است. او با دادن شرح وظایف جدید به برخی بازیکنانش می‌تواند تاکتیکی متفاوت در دربی در نظر بگیرد. برخی از نفرات تیم کالدرون می‌توانند عملکردی غافلگیر کننده در دربی داشته باشند.

* مهدی ترابی معمولا به عنوان هافبک نفوذی و پشت مهاجم در پرسپولیس بازی می‌کند ولی تجربه نشان داده نزدیک شدن او به دروازه و دادن اجازه نفوذ می‌تواند باعث شود در گلزنی یا گلسازی عملکرد بهتری داشته باشد. او در دیدار با صنعت نفت زوج خوبی با علیپور ساخته بود و حالا بازی او در نقش وینگر یا مهاجم سایه ممکن است مفید باشد.

سورپرایزهای استراماچونی و کالدرون برای دربی 90

* جونیور براندائو مهاجم برزیلی است که با آمار و رزومه خوب به پرسپولیس آمده ولی نتوانسته تا کنون درخششی در ترکیب داشته باشد. او در دربی ممکن است با توانایی‌های فردی و شم گلزنی بالا همه را غافلگیر کند. فراموش نکنید تا پیش از دربی 74 کسی روی ایمون زاید به عنوان یک مهاجم گلزن حساب نمی‌کرد.

* امیر روستایی، هافبک جوان پرسپولیس از بازیکنانی است که کالدرون خیلی به او اعتقاد دارد و شاید اینکه کمتر کسی روی او حساب می‌کند باعث شود بتواند در دربی عملکرد درخشانی داشته باشد و به برتری تیمش کمک کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز