خبرگزاری کار ایران

گل‌محمدی: از هواداران عذرخواهی می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۸۱۲۳۳۵

سرمربی تیم شهرخودرو خراسان گفت: باید بابت بازی بدی که امروز به نمایش گذاشتیم از هواداران عذرخواهی کنم.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه فرهنگی‌ورزشی شهرخودرو خراسان، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از دیدار با فولاد اظهار کرد: فکر می‌کنم حرفی برای گفتن نداشتیم. این یکی از بدترین بازی‌های ۲ سال اخیر ما بود، تحت تاثیر بازی خوب فولاد قرار گرفتیم و در تمام زمین بهتر از ما بودند. باید به نکونام و فولاد تبریک بگویم که بازی خوبی انجام دادند.

وی افزود: این یکی از زشت‌ترین بازی‌های ما بود. باید از این بازی درس بگیریم. نقاط ضعف زیادی داریم که باید سریع برطرف شود و امیدوار باشیم به بازی‌های آینده.

گل‌محمدی تصریح کرد: اگر بخواهیم به این شکل بازی کنیم، نتایج اینچنینی رقم خواهدخورد. باید تمرین کنیم و نقاط ضعف را برطرف کنیم. حرف زیادی نمی‌شود زد با این بازی که انجام دادیم.

گل‌محمدی تصریح کرد: باید از هواداران عذرخواهی کنم. با اینکه جمعیت خوبی از ما حمایت کردند، اما نتوانستیم آنها را شاد راهی خانه کنیم.

سرمربی شهرخودرو خراسان در خصوص جوانگرایی در این دیدار تصریح کرد: در هر صورت بازیکنانی که وارد زمین می‌شوند، سعی داریم بهترین‌‌ها باشند. آقاجانپور در اردوی تیم ملی امید بود و محمدی‌مهر به تازگی از مصدومیت رهایی یافته‌است. در بازی‌های قبل فرشاد فرجی یکی از بهترین بازیکنان ما بود و هیچ دلیلی نداشت تغییری در ترکیب داشته‌باشیم. بازیکنان ما فرق زیادی از نظر کیفی ندارند و هر کدام وارد زمین شوند، وظایف خود را می‌دانند. فکر می‌کنم امروز حریف ما خیلی خوب عمل کرد و ما هم خیلی بد بودیم.

گل‌محمدی در خصوص بسته بودن دستش برای تعویض با توجه به حضور در سه جام گفت: ما بودجه مشخصی برای خرید بازیکن داشتیم. آنقدرها دستمان باز نبود برای خرید بازیکنانی که رقبا رویشان دست گذاشتند. مجبوریم به داشته‌های خودمان تکیه و اعتماد کنیم. اگر تجربه بیشتری پیدا کنند، فکر می‌کنم می‌توانیم با تقویت در نیم‌فصل با آمادگی بهتری راهی آسیا شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز