خبرگزاری کار ایران

تلخ‌ترین خاطره‌ام از دربی گل زدن به استقلال بود

نیکبخت: بازیکنان استقلال نمی‌دانند پیراهن چه تیمی را پوشیده‌اند/ استراماچونی مربی ایرانی کنارش لازم دارد

asdasd
کد خبر : ۸۱۲۲۷۲

پیشکسوت فوتبال در خصوص دربی پایتخت و شرایط دو تیم صحبت کرد.

علیرضا نیکبخت در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط سرخابی‌ها پیش از دربی اظهار داشت: من امید زیادی دارم که استقلال در این دیدار نتیجه بگیرد. این را که همیشه می‌گویند شرایط دو تیم قبل از بازی ملاک نتیجه‌گرفتن در دربی نیست را کاملاً قبول دارم و شرایط این بازی همیشه متفاوت است. بارها شده زمان خود من تیم روی کاغذ شرایط خوبی نداشته ولی برنده شدیم و یا به نظر می‌رسید خیلی از حریف سر تر هستیم ولی در زمین اینطور نبوده. برای همین می‌گویم به خاطر شرایط دو تیم نگویید پرسپولیس از پیش برنده است.

وی در مورد اینکه انتقاداتی از استقلال و استراماچونی داشت گفت: من هیچ وقت مشکلی با استراماچونی نداشتم و به دروغ و به اشتباه از جانب من مطلب می‌نویسند. خبرنگار حرف توی دهان من می‌گذارد و آن را از قول من تیتر می‌کند. انتقاد من همیشه از بازیکنان بوده اینکه خیلی از آنها نمی‌دانند چه پیراهنی بر تن دارند و برای استقلال کوچک هستند.

پیکشسوت فوتبال در مورد دربی هم عنوان کرد: این که دربی به هفته چهارم افتاده اصلاً اتفاق خوبی نیست و کاش کمی دیرتر برگزار می‌شد. درست است که همه جای دنیا این اتفاق می‌افتد و ممکن است حساس‌ترین بازی‌ها حتی هفته اول برگزار شود ولی شرایط این دو تیم متفاوت است خصوصاً در حال حاضر که هر دو تغییراتی داشته‌اند و هنوز شرایط ایده‌ال پیدا نکرده‌اند.

نیکبخت در مورد مشکلات این روزهای استقلال گفت: مشکل استقلال این است که بزرگتر ندارد. کاپیتان‌های استقلال همه با هم آخر فصل استقلال را ترک کردند و حالا این تیم از یک بزرگتر خالی شده است. وریا غفوری بچه خوبی است و خیلی او را دوست دارم ولی منظورم از بزرگتر کسی است که بازیکنان در زمین از او حساب ببرند. فکر می‌کنم وریا کمی محجوب است و برای همین نمی‌تواند تیم را کنترل کند. اینکه یک دستیار ایرانی هم در کادر استراماچونی نیست خودش یک ضعف بزرگ است.

وی در مورد جدایی نفرات زیاد از جمع آبی‌پوشان هم اظهار داشت: هر سال 15-16 بازیکن از استقلال جدا می‌شوند و برای همین هفته‌های اول از دست می‌رود و تا بازیکنان در ترکیب جا می‌افتند فصل تمام شده و بازهم همه می‌روند و نفرات جدید می‌آیند. چند سال است که وضع به همین شکل است و دلیلش ضعف مدیریت باشگاه است. هرکسی می‌آید چند میلیارد بدهی روی قبلی‌ها اضافه می‌کند و می‌رود. فتحی می‌آید مصاحبه می‌کند و ادعای درآمدزایی دارد ولی وقتی وضع تیم روی هوا است درآمدزایی به چه دردی می‌خورد؟ وقتی نمی‌توانید با بازیکن قرارداد چند ساله امضا کنید و آخر فصل جدا می‌شود درآمد به چه کار تیم می‌آید؟ وضعیت جوری است من رقبت نمی‌کنم به دفتر باشگاه بروم.

پیشکسوت فوتبال در مورد استراماچونی و عصبی بودن او هم گفت: به هر حال او جوان است و به نظرم عصبی نیست بلکه در کارش جدی و با انگیزه است و همین یک پوئن مثبت برای اوست. بالاخره او فقط 43 سالش است و در اوج جوانی طبیعی است یک سری مسائل را تاب نیاورد. بازهم می‌گویم کاش یک مربی ایرانی کنار دست او بود و خیلی مسائل را کنترل می‌کرد.

نیکبخت در مورد وضعیت دفاع چپ استقلال که می‌گویند نقطه ضعف این تیم است هم خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم میلیچ که آمده کیفیت خوبی داشته باشد که استراماچونی اصرار داشت به استقلال بیاید و یک بازی ملاک قضاوت نیست و باید به او فرصت داده شود.

نیکبخت در مورد دربی‌های زمان خودش هم عنوان کرد: زمان ما وضعیت کلاً فرق داشت و همانطور که گفتم بازیکنان قدر پیراهن تیمی که در آن حضور داشتند را می‌دانستند. از چند روز قبل از دربی همه فکر و ذکرمان این بازی بود ولی بعید می‌دانم بازیکنان الان انقدر برایشان مهم باشد. ببینید.

او در مورد تلخ‌ترین و شیرین‌ترین خاطراتش از دربی هم گفت: تلخ‌ترین خاطره‌ من گل زدن به استقلال با پیراهن پرسپولیس بود و شیرین‌ترین خاطره‌ام این است که با پیراهن استقلال هیچ وقت مقابل پرسپولیس شکست نخورده‌ام.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز