خبرگزاری کار ایران

محمود فکری در گفت و گو با ایلنا:

استقلال از پیش باخته نیست/ امیدوارم استقلال از غیبت فرشید اسماعیلی ضربه نخورد

asdasd
کد خبر : ۸۱۲۱۸۷

کاپیتان سابق استقلال گلزنی در دربی را لذت بخش دانسته و معتقد است بازیکنان باید شرایط این بازی را احساس کنند.

به گزارش ایلنا،محمود فکری کاپیتان سابق استقلال در خصوص شرایط دو تیم استقلال و پرسپولیس پیش از دربی 90 اظهار داشت: دربی یک بازی خاص است که ربطی به جایگاه دو تیم در جدول ندارد. بازیکنان استقلال اگر بتوانند از لحاظ روحی خودشان را با این بازی وفق دهند می‌توانند برنده دربی باشند.

وی ادامه داد: درست است که بازیکنان پرسپولیس باتجربه‌تر از استقلال هستند ولی تجربه دربی‌های قبل نشان داده که دربی نتیجه‌اش را اصلا نمی‌توان پیش‌بینی کرد و تیمی در این بازی برنده است که از تک‌موقعیت‌ها استفاده کنید. می‌بینید که در چند دربی اخیر، نتایج با کمترین گل زده بوده است.

کاپیتان سابق استقلال در خصوص اینکه خیلی‌ها معتقدند که استقلال در دربی از پیش بازنده است، خاطرنشان کرد: اصلا اینگونه نیست. شما کاری به نتایج هفته‌های اخیر نداشته باشید. استقلال در سه هفته اخیر بدشانس بوده و همچنین داوری خیلی روی نتایج این تیم تاثیر گذاشته است. امیدوارم استقلال این بازی را با پیروزی به پایان برساند.

فکری در خصوص اینکه چه بازیکنی شانس گلزنی در دربی را دارد، بیان داشت: هافبک‌ها در این بازی تاثیرگذار هستند. متاسفانه استقلال در این بازی فرشید اسماعیلی را هم ندارد و باید به فکر مرکز میدان تیمش باشد تا ضربه نخورد.

وی در خصوص بهترین خاطره‌اش از دربی گفت: بهترین خاطره‌ام از دربی شوتی بود که از راه دور به این تیم زدم. آن شوت گره‌گشا بود زیرا بازی مساوی پیش می‌رفت اما آن شوت روند بازی را تغییر داد. البته کریم باقری بعد از چند سال آن شوت را جبران کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز