خبرگزاری کار ایران

کولاکوویچ: تیم‌های آسیایی انگیزه بالایی مقابل ما دارند

asdasd
کد خبر : ۸۱۲۱۵۸

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: همه تیم های آسیایی فقط به خاطر قدرت تیم ایران، انگیزه زیادی برای رویارویی با ما دارند.

به گزارش ایلنا، ایگور کولاکوویچ در مورد پیروزی سه بر صفر شاگردانش مقابل چین تایپه و راهیابی به مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: من به شخصه انتظار چنین بازی سختی را داشتم. چون در مقابل تیم های آسیایی، زیاد به میدان رفته ام. همه تیم های آسیایی فقط به خاطر قدرت تیم ایران انگیزه زیادی برای رویارویی با ما دارند.

وی ادامه داد: چین تایپه در این دیدار بسیار خوب عمل کرد و ما نیز در ابتدای هر ست مشکل داشتیم. بازیکنان ما انرژی زیادی در این دیدار مصرف کردند اما همه ما واقف بودیم که این بازی حساسیت بسیار بالایی دارد.

کولاکوویچ گفت: آمار نشان می دهد که ما در حمله 55 درصد موفق بودیم و تیم حریف بیشتر امتیازات خود را از دفاع و ضد حمله گرفت. آنها دو برابر ما در ضد حمله موفق بودند.

سرمربی تیم ملی ایران در مورد مصدومان تیمش گفت: مجرد به تازگی از بند مصدومیت رها شده و امروز می توانست به صورت عادی پرش کند. فیاضی اما در موقع گرم کردن دچار مشکل شد و بازی نکرد ولی در ادامه مسابقات، هیچ کدام از بازیکنان مشکلی نخواهند داشت.

کولاکوویچ در پایان در مورد بازی بعدی تیمش مقابل کره تصریح کرد: تیم ملی کره شبیه چین تایپه بازی می کند. ما در این چند سال بازی های زیادی در مقابل هم انجام داده ایم و آنها انگیزه زیادی برای مقابله با ما دارند. امیدوارم فردا یک پله بهتر است امروز باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز