خبرگزاری کار ایران

داوران قشر زحمتکش و عادلی هستند/امیدوارم فردا اولین سه امتیاز را مقابل سایپا بدست آوریم

asdasd
کد خبر : ۸۱۲۱۳۵

فراز کمالوند گفت: اعتراض به داوری کار درستی نیست و من هم علاقه به انجام این کار ندارم.داوران قشر زحمتکش عادلی هستند و اگر اشتباهی می‌شود، سهوی است.

به گزارش ایلنا، فراز کمالوند در نشست خبری پیش از دیدار تیم پاس جنوبی برابر سایپا اظهار کرد: سایپا تیم بسیار خوبی است و فوتبالی تهاجمی و رو به جلو را ارائه می دهد.امیدواریم فردا بازی خوبی مقابل آنها داشته باشیم.چون همه بازیکنان را در اختیار داریم در مقایسه با بازی قبل از شرایط خوبی برخوردار هستیم.امیدواریم فردا بتوانیم اولین سه امتیاز را مقابل سایپا به دست آوریم.

کمالوند درخصوص قرعه‌کشی جام حذفی توضیح داد: دوست دارم بازی های حذفی را جدی بگیریم اما متاسفانه مشکل ما این است که باید طی ۱۴ روز ۴ بازی انجام دهیم که این برای ما بسیار سنگین و سخت است چون ما مثل استقلال و پرسپولیس دستمان روی نیمکت باز نیست و باید جلسه ای برگزار کنیم و در این مورد تصمیم بگیریم.

مربی تیم پارس در پاسخ به این پرسش که آیا اعتراضش در بازی با تیم ذوب آهن تاثیری هم داشته یا خیر گفت: اعتراض به داوری کار درستی نیست و من هم  علاقه به انجام این کار ندارم.داوران قشر زحمتکش عادلی هستند و اگر اشتباهی می‌شود، سهوی است. برای حمایت از داوری درست این است همه قانونی  پیش بروند.به همین خاطر ما هم سعی کردیم از نظر قانونی برای رسیدگی به این موضوع اقدام کنیم.هفته قبل کادر فنی گل‌گهر سیرجان بدون دلیل به داوری اعتراض کردند و باعث بروز حاشیه در این دیدار شدند.

کمالوند در واکنش به دعوت شدن بازیکنان تیمش به تیم ملی عنوان کرد: چندین بازیکن ما لیاقت پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارند و امیدوارم از تیم پارس جنوبی هم بازیکن به تیم ملی دعوت شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز