خبرگزاری کار ایران

در حاشیه سومین مجمع عمومی کمیته های المپیک منطقه آسیای میانه؛

تمایل رییس کمیته ملی المپیک قرقیزستان از افزایش همکاری ورزشی با ایران

asdasd
کد خبر : ۸۱۱۹۶۷

در ادامه دیدارها و رایزنی با روسای کمیته های ملی المپیک دیگر کشورها رییس کمیته ملی المپیک کشورمان با رییس کمیته ملی المپیک قرقیزستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، در ملاقات روسای کمیته های المپیک دو کشور ایران و قرقیزستان رییس کمیته ملی المپیک قرقیزستان ضمن اشاره یه جایگاه ورزش ایران در جهان و آسیا عنوان داشت: ایران ظرفیت های بسیار خوبی در ورزش دارد و بسیار علاقه مندیم از این ظرفیت و تجارب ارزشمند استفاده کنیم و قطعا ایران و قرقیزستان می توانند همکاری بسیار خوبی در این زمینه داشته باشند.

سپس صالحی امیری ضمن اشاره به شرایط مطلوب دو کشور برای همکاری و استقبال برای تبادل تجربیات و تعاملات ورزشی  از رییس کمیته ملی المپیک قرقیزستان جهت سفر به ایران و بازدید از امکانات ورزشی کشورمان دعوت کرد که مورد استقبال همتای قرقیزستانی قرار گرفت و مقرر شد تا شرایط همکاری ورزشی بیشتری بین دو کشور فراهم شود.

گفتنی است در حاشیه این اجلاس صالحی امیری دیدارهای سازنده ای با شیخ احمد رییس شورای المپیک آسیا مهمان ویژه اجلاس کمیته های المپیک آسیای میانه، دیدار با نناد لالوویچ رییس فدراسیون جهانی کشتی و دیدار با رییس کمیته ملی المپیک مجارستان که برای رقابتهای جهانی کشتی در شهر نور سلطان حضور داشتند و همچنین نشست هایی با روسای کمیته های المپیک قزاقستان،تاجیکستان،قرقیزستان و دبیر کل کمیته ملی المپیک ترکمنستان داشت.

دکتر صالحی امیری و پیمان فخری در سومین اجلاس کمیته های ملی المپیک کشورهای آسیای میانه حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز