خبرگزاری کار ایران

توخل : بدون ستاره هایمان فشار کمتری در زمین حس می کنیم

کد خبر : ۸۱۱۸۶۸

توخل با ابراز خشنودی پس از پیروزی در مصاف با رئال مادرید اعلام داشت که بدون ستار ه هایمان فشار کمتری حس می کنیم .

به گزارش ایلنا، به نوعی یکی از حساس ترین دیدارهای دوراول مرحله مقدماتی جام باشگاه های اروپا، دیدار بین دوتیم های پاریسن ژرمن و رئال مادرید بود که نگاه بسیاری از طرفداران فوتبال را در تمام دنیا به این بازی معطوف کرده بود. دیداری که درنهایت با پیروزی دور از انتظار 3 بر 0 پاریسی هابه اتمام رسید.

 

در همین ارتباط توماس توخل سرمربی جوان و خوش فکر پاریس سن ژرمن در نشست خبری پس از این بازی حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

 

وی درابتدا با به زبان آوردن عبارتی جالب برای همه حضار در نشست  خبری خط ونشان کشید: ابتدای امر بگویم، اگر کسی در خصوص قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا بپرسد، سکوت کرده و فوراً جلسه را ترک خواهم کرد.

 

وی در ادامه افزود: واقعاً عملکرد تیمی مان چه با توپ و چه بدون توپ بسیار خوب بود. من هر روز شاهد کار تیم هستم و آماده ایم که پیشرفت کنیم و به سختی تلاش کنیم. امروز باید این مسئله را نشان دهیم، هر چند انجام آن هر سه روز یک بار کار ساده ای نیست

 

وی با اشاره به غایبیان این تیم هم اظهار داشت: زمانیکه بدون نیمار، ام باپه و کاوانی بازی می کنیم، می تواند، کمک حالمان باشد. مردم می گویند که این تیم شانسی ندارد و این مسئله فشار را از روی دوشمان بر می دارد. البته انجام هر بازی بدون آن ها غیرممکن است. ما به تمامی بازیکنان مان نیاز داریم.

 

او درخصوص مرد اول این دیدار یعنی آنخل دی ماریا و همچنین پیروزی مقابل رئال مادرید هم خاطر نشان کرد: دی ماریا یک سال است که نشان می دهد که توانایی این نوع عملکرد را داراست. پای چپ او خارق العاده است. او آمارهای استثنایی با ما به ثبت رسانیده و همیشه در گل ها و پاس گل ها نقش داشته است. از نظر دفاعی، او بسیار قوی عمل کرد. او راه نفوذ کارواخال را بسته بود و همکاری خوبی با برنات در سمت چپ داشت.

 

 اگر شما می خواهید رئال مادرید را شکست دهید، همیشه کار دشواری پیش رو دارید. آن ها تیم بزرگی هستند. شما برای پیروزی در مسابقه به شانس نیازمندید. من تصور می کنم که شایسته پیروزی بودیم و با قدرت بیشتری بازی کردیم. برای ما کار سختی بود، اما هواداران به ما کمک کردند بازی بهتری به نمایش گذاریم و گل اول را به نام خود ثبت کنیم. شما نمی توانید این را فراموش کنید. ما همچنین کمی خوش شانس بودیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز