خبرگزاری کار ایران

شکست سنگین آتلانتا برابر دینامو؛ برد مقدرانه شاگردان پپ

asdasd
کد خبر : ۸۱۱۸۶۰

در گروه C رقایت های جام باشگاه های اروپا تیم های دینامو زاگرب و منچستر سیتی موفق شدند با اقتدار گام اول را محکم بردارند .

به گزارش ایلنا، در گروه C رقابت‌های جام باشگاه‌های اروپا که تیم های منچسترسیتی، دیناموزاگرب، آتلانتا، شاختاردونتسک حضور دارند، ابتدا در شهر زاگرب تیم دینامو موفق شدند با 4 گل شاگردان گاسپرینی را شکست دهند تا بهترین پیروزی در دور اول این رقابت ها و اولین هت تریک را به نام خود ثبت کرده باشند. آنها با تکیه به درخشش "میسلاو اورسیس" مهاجم 26 ساله کُرواتشان که در این بازی توانست هت تریک کند شکست سختی را متحمل تیم فوتبال آتلانتایی کرد، که برای اولین بار در این مسابقات حضور می یابد.

 در دیگر دیدار این گروه هم منچسترسیتی یکی از مدعیان اصلی این جام، گام اول را محکم برداشت و در زمین شاختار دونتسک توانست با سه گل محرز، گوندوگان، خسوس میزبان خودش را با شکستی سخت پذیرایی کند.

در پایان روز اول این گروه (C) تیم فوتبال دیناموزاگرب با توجه به پیروزی بسیارخوبی که به دست آورد در جایگاه نخست و منچسترسیتی و شاختاردونتسک و آتلانتا به ترتیب در مکان‌های دوم تا چهار قرار گرفتند.

 

گروه C

 

دیناموزاگرب ۴- آتالانتا صفر

 برای دینامو زاگرب مارین لوواک 10، میسلاو اورسیس 31،42،68 گلزنی کردند

-----------------------------------------------------------------------------

شاختار صفر- منچسترسیتی ۳

برای سیتی ریاض محرز ۳۸، گوندوغان ۳۸ و ژسوس ۷۶ گلزنی کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز