خبرگزاری کار ایران

بلیت فروشی دربی آغاز شد، فقط تا ساعت ۶ صبح روز بازی

تماشاگران، حتما پرینت خرید یا بارکد و کارت ملی را همراه داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۸۱۱۵۹۹

مدیر پروژه گیت‌های الکترونیک گفت: بلیت فروشی دربی آغاز شده است و طبق مصوبه و دستورالعملی که وجود دارد بلیت فروشی فقط تا ساعت 6 صبح روز بازی، 31 شهریور، انجام خواهد شد.

به گزارش ایلنا، علی اصغر انتظار خیر در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: بلیت فروشی دربی، در جایگاه هایی که برای مشخص کرده اند در تنها سامانه عرضه بلیت ، Pin90.ir ، آغاز شده است و طبق مصوبه و دستورالعمل، تا ساعت 6 صبح روز یک شنبه ،31 شهریور، ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: با پایان مهلت تعیین شده ، بخش فروش بلیت بسته خواهد شد و از این رو توصیه می کنیم که هواداران در صورت تمایل برای تماشای این بازی در ورزشگاه، خرید بلیت را در اولین فرصت ممکن انجام دهند و آن را به روز آخر موکول نکنند.

انتظار خیر خاطر نشان کرد: توصیه موکد این است که هواداران قبل از خرید بلیت به ورزشگاه مراجعه نکنند چون از ورود آن ها جلوگیری خواهد شد. تماشاگران حتما باید با پرینت خرید نهایی بلیت یا بارکد صادره که در تلفن همراه خود خواهند داشت و البته با همراه داشتن کارت ملی به ورزشگاه مراجعه کنند. همچنین آن هایی که کارت ملی  ایشان هنوز صادر نشده است می توانند برگه رسید را همراه داشته باشند و امکان ورود آن ها با بارکد خرید فراهم است. البته ارایه کد ملی برای انجام فرایند خرید بلیت در سامانه الکترونیک ضروری است.

مدیر پروژه گیت های الکترونیک و سامانه فروش بلیت در پاسخ به سوال باشگاه پرسپولیس مبنی بر این که هواداران در صورت مواجهه با مشکل چگونه باید موضوع را پیگیری کنند، افزود: اتفاقا خواسته ایم که این مورد به سایت فروش بلیت اضافه شود ولی تا آن زمان هواداران و خریداران در صورت مواجهه با مشکل در خرید بلیت می توانند از ساعت 8 صبح تا ساعت 19 با شماره تلفن 48022650-021 تماس حاصل کنند.

وی درپایان اضافه کرد: یکی از مشکلات این در فرایند خرید به زمان انتظاری برای انجام عملیات خرید بر می گردد. ما از سداد خواسته این این زمان را کاهش بدهند تا صندلی های که انتخاب می شوند برای زمان کمتری در حالت رزرو باقی بمانند که از عمده مشکلات ما بوده است. از سوی دیگر بعضی متقاضیان تا پایان این زمان عملیات را نهایی نمی کند و سیستم بعد از پایان مهلت به تصور این که متقاضی ، منصرف شده او را از سامانه خارج می کند. این زمان در حال حاضر 15 دقیقه تعریف شده است که از زمان ورود به سامانه خرید محاسبه می شود و خواهش ما این است که تماشاگران در این مدت زمان که باز تاکید می کنیم از لحظه ورود محاسبه می شود. فرایند خرید و عملیات بانکی را به پایان برسانند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز