خبرگزاری کار ایران

کالدرون: سورپرایزی برای دربی نداریم / امیدوارم شجاع به دربی برسد

asdasd
کد خبر : ۸۱۱۵۸۱

سرمربی پرسپولیس در مورد شرایط این تیم صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، گابریل کالدرون در حاشیه جلسه تمرینی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  ما یک جلسه ریکاوری برای نفرات اصلی داشتیم و دیگر نفرات که کمتر بازی کرده بودند و اصلاً بازی نکردند در بازی دوستانه به میدان رفتند. شجاع تنها مصدوم ماست که امیدوارم به دربی برسد.

وی در مورد شرایط تیم استقلال و پیش بینی نتیجه دربی گفت: تجربه من می‌گوید تیم هایی که قبل از دربی مشکل دارند با اتحاد بیشتری پا به دربی می‌گذارند و می‌دانند بازی حیاتی است. چیزی که برای من مهم است این است که تیمم آماده باشد. در 2 بازی آخر بهتر از قبل بودیم و امیدوارم در بازی با استقلال سطح ما بالاتر بیاید و گل‌های بیشتری بزنیم.

کالدرون درباره اینکه آیا می‌داند دربی ایران با تمام دربی‌های دیگر کشورها متفاوت است بیان کرد: در تمام کشورها دربی ها شبیه به هم هستند اما در اینجا تماشاگران بیشتری به استادیوم‌ها می‌آیند. شما وقتی در خیابان هستید متوجه می‌شوید مردم در حال صحبت در حال دربی هستند. ما می‌دانیم مهمترین بازی سال همین دربی است اما هیچکس از پیش برنده نیست. نتیجه بازی را نمی‌شود پیش بینی کرد و هر تیمی بهتر باشد برنده خواهد شد.

کالدرون در خصوص تغییر ساعت دربی و حضور تماشاگران به صورت 50-50 گفت: نمی‌دانم هوا در آن ساعت گرم است یا نه.اگر فدراسیون تصمیم گرفته تا امنیت بیشتر شود نمی‌توانیم نظری بدهیم.ولی به هر حال گرما روی بازی تاثیر دارد.

سرمربی پرسپولیس در خصوص زمین تمرین فعلی این تیم گفت :ما امکانات خیلی خوبی در ورزشگاه کاظمی داریم ولی در آنجا زمین تمرین خوبی نداریم. اینجا( زمین پژوهشکده) کیفیت زمین خوب است ولی امکانات استخر و ... از ما دور است. ما باید برای بازی به بیشترین سطح آمادگی مد نظرمان برسیم. اینکه تمرین تیم دیگری در اینجا برگزار می‌شود خیلی به ما صدمه نمی‌زند چون کار آنها تقریبا آماتور است.

کالدرون راجع به اینکه چه سورپرایزی برای دربی دارد اظهار داشت: نه! ما هیچ سورپرایزی نداریم و هم ما و هم آنها برای برد به زمین می‌رویم. برای بردن این بازی باید به بیشترین سطح آمادگی برسیم.

سرمربی سرخپوشان در این باره که خط حمله پرسپولیس عملکرد قابل قبولی نداشته گفت:حق با شما است ولی کیفیت و کار تیمی کار گلزنی را فراهم می‌کند. ما در بازیسازی از نیمه زمین به جلو کمی مشکل داریم به همین دلیل موقعیت صد در صد زیاد نداریم، ضمن آنکه تیم های مقابل ما خوب دفاع کردند. در بازی قبل 30 دقیقه خوب کار کردند و امیدوارم در دربی این شرایط را ادامه بدهیم.

کالدرون در خصوص انتقاداتی که به جونیور می‌شود گفت: این بازیکن تازه به تهران رسیده و بازی اول خوب را انجام داد، او نیاز به زمان دارد. او باید خودش را با فوتبال ایران وفق دهد و باید با زبان ایرانی‌ها هم آشنا شود که این نیاز به زمان دارد. امیدوارم بتواند گل برسد.

سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه  با این شرایط چرا علیپور که ایرانی است خوب کار نمی‌کند گفت: ما برای اینکه از مهاجمان توقع بیشتری داشته باشیم باید وسط زمین را تقویت کنیم، اینکه مهاجمان موقعیت از دست می‌دهند من را نگران نمی‌کند ولی نگران کننده این است که موقعیت گل ایجاد نکنند ولی اگر موقعیت ایجاد کنند جای امیدواری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز