خبرگزاری کار ایران

تیم منتخب هفته سوم لیگ برتر؛

سرخابی‌ها هرکدام یک نماینده دارند/سایپا با دو بازیکن در صدر

asdasd
کد خبر : ۸۱۰۸۹۶

نارنجی پوشان بیشترین سهمیه را در تیم منتخب هفته دارند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر هم به پایان رسید و در این هفته از رقابت‌ها مطابق هر هفته شاهد درخشش برخی از بازیکنان در ترکیب تیم‌های خود بودیم که توانستند نقش مهمی در ترکیب تیمشان ایفا کنند. تیمی منتخب از این نفرات تشکیل دادیم.

 

دروازه‌بان:‌ رشید مظاهری (تراکتورسازی)

در روزی که تراکتور موفق نشد در دیدار خارج از خانه با ذوب آهن گلزنی کند، حملات زیادی از سوی حریف خود متحمل شد که درخشش رشید مظاهری مقابل تیم سابقش نقش بسزایی در تمام شدن بازی بدون گل و کسب یک امتیاز در دیدار خارج از خانه شد.

 

مدافع چپ: کمال نیکخوی (سایپا)

یکی از نفراتی است که با اعتماد ابراهیم صادقی پا به میدان گذاشت و عملکرد خوبی در ترکیب نارنجی پوشان از خودش به نمایش گذاشت. او علاوه بر عملکرد خوبش در فاز هجومی و دفاعی با زدن یک گل توانست به برتری تیمش کمک کند.

 

مدافع میانی: محمد اهل‌شاخه (صنعت نفت)

با وجود شکست یک بر صفر صنعت نفت مقابل پرسپولیس، اهل شاخه روز خوبش بود و بارها با حضور به موقعش مقابل دروازه مانع حملات سرخپوشان شد و در دو صحنه می‌توان گفت ناجی دروازه تیمش بود و اجازه نداد شکست تیمش از این سنگین‌تر شود.

 

مدافع میانی: حامد نورمحمدی (نفت مسجد سلیمان)

علاوه بر ایستادگی مقابل حملات استقلال در دیدار این هفته، نور محمدی توانست با نفوذ به موقع خود در محوطه جریمه استقلال صاحب موقعیت گلزنی شود و دروازه آبی‌پوشان را باز کرد تا یک امتیاز ارزشمند برای تیمش بگیرد و نفتی‌ها از شکست رهایی یابند.

 

مدافع راست: سعید محمد فرد (سایپا)

مدافع راست سایپا روز خوبی در دیدار مقابل نساجی داشت و علاوه بر زدن یکی از گل‌های تیمش در این دیدار پر گل، در سایر دقایق بازی هم در فاز هجومی به خوبی توانست به تیمش کمک کند و در برتری مقابل نساجی نقش مهمی داشت.

 

هافبک دفاعی: علی نبی‌زاده (شهر خودرو)

در روز برتری یک بر صفر شاگردان گل‌محمدی، هافبک دفاعی این تیم به خوبی در میانه میدان توانست مانع از شکل‌گیری حملات حریف شود و در پاسکاری رو به جلو برای تیمش هم آمار خوبی از خودش به جای گذاشت تا در جمع برترین‌های هفته باشد.

 

هافبک میانی: سعید واسعی (پیکان)

با وجود تساوی یک - یک پیکان مقابل شاهین شهرداری، یک بازیکن پیکان در زمین عملکرد خوبی داشت و بهتر از سایر همبازیان خود در طول نود دقیقه توانست ظاهر شود و اگر مهاجمان پیکان قدر فرصت‌هایی که واسعی در اختیارشان گذاشت را میدانستند ممکن بود این تیم به برتری برسد.

 

هافبک میانی: سجاد آشوری (گل‌گهر)

آشوری در تساوی یک - یک تیمش مقابل پارس جم علاوه بر تک گلی که به ثمر رساند توانست موقعیت‌هایی هم برای هم تیمی‌های خود بسازد که مورد استفاده آنها قرار نگرفت. آشوری توانست بهترین بازیکن تیمش در این دیدار لغب بگیرد.

 

وینگر چپ: مهدی ترابی (پرسپولیس)

ترابی مثل همیشه در ترکیب پرسپولیس خوب ظاهر شد و بارها با نفوذهایش خط دفاع صنعت نفت را آزار داد و در چند صحنه اگر علیپور قدر پاس‌های او را می‌دانست یک پیروزی پرگل برای سرخپوشان رقم می‌خورد. ترابی یک بار هم ضربه‌اش به تیر دروازه برخورد کرد و با بدشانسی گل نشد.

 

وینگر راست: مهدی قائدی (استقلال تهران)

در روزی که استقلال نمایش چندان دلچسبی مقابل نفت مسجد سلیمان ایفا نکرد، مهدی قائدی جوان توانست ستاره تیمش باشد و عملکرد خوبی در این بازی از خودش به نمایش بگذارد که مزد آن را با فرصت طلبی خودش و زدن تک گل تیمش گرفت.

 

مهاجم نوک: رحمان جعفری (نساجی مازندران)

تعویض طلایی مهاجری توانست در نیمه دوم ستاره تیمش باشد و با زدن 2 گل تیمش را تا دقایق پایانی بازی با سایپا امیدوار نگه دارد و شکست تیمش را به حداقل اختلاف با نارنجی پوشان برساند. جعفری می‌تواند در دیدارهای بعدی از نفرات اصلی نساجی باشد.

 

سرخابی‌ها هرکدام یک نماینده دارند/سایپا با دو بازیکن در صدر

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز