خبرگزاری کار ایران

احمد نوراللهی در گفتگو با ایلنا:

پرسپولیس آماده دربی است/ کاپیتانی لذتبخش و هیجان دارد

asdasd
کد خبر : ۸۱۰۸۷۵

هافبک پرسپولیس در مورد شرایط این تیم در آستانه دربی صحبت کرد.

احمد نوراللهی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار پرسپولیس مقابل صنعت نفت اظهار داشت: خدا را شکر فکر می‌کنم که بازی خوبی بود. ما در 25 دقیقه اول خوب کار کردیم ولی بعد از آن افت کردیم و تا پایان نیمه نخست عملکرد خوبی نداشتیم ولی دوباره در نیمه دوم توانستیم بهتر کار کنیم. در نهایت خوشحالم که سه امتیاز بازی را گرفتیم. البته باید بگویم تیم هنوز به شرایط آرمانی خودش نرسیده است و هفته به هفته بهتر می‌شویم و امیدوارم برای دربی شرایط خوبی پیدا کنیم و بتوانیم نتیجه خوبی کسب کنیم.

هافبک پرسپولیس در مورد بستن بازوبند کاپیتانی در این دیدار هم گفت: کاپیتانی تیم پرسپولیس برای من افتخار بزرگی است. البته بازوبند برای سید جلال و حسین ماهینی و امید عالیشاه است که دقایقی به دست من امانت بود و خوشحالم که این افتخار نصیبم شد. کاپیتانی پرسپولیس حس خیلی خوبی بود که آرزوی هر کسی است ولی مهم ترین چیز برد تیم بود و اینکه هواداران خوشحال به خانه بروند و اینکه توانستیم خودمان را به صدر جدول نزدیک کنیم و شرایطمان بهتر شود. این 3 امتیاز ها برای قهرمانی مهم است، خصوصاً اینکه قرعه سختی در هفته‌های ابتدایی به ما خورده و سه بازی سخت پشت سر هم مقابل استقلال و سپاهان و شهر خودرو در پیش داریم که امیدوارم آن را با موفقیت پشت سر بگذاریم و راه قهرمانی هموار شود.

نوراللهی در مورد اینکه گفته می‌شود اجازه چهار قهرمانی پیاپی را به پرسپولیس نمی‌دهند و اینکه آیا قهرمان شدن یا نشدن یک تیم از بیرون مشخص می‌شود، گفت: من به این مسائل توجهی ندارم و این حرف‌ها درست نیست. ما سه سال زحمت کشیدیم و تلاش کردیم و به حق‌مان رسیدیم و در این فصل هم ما از ابتدا هدفمان قهرمانی و رسیدن به چهارمین جام بود و فصل را با همین انگیزه شروع کردیم و دست به دست هم دادیم تا به موفقیت برسیم. در 3 سال گذشته تلاش کردیم و با محدودیت‌های فراوان همیشه انگیزه قهرمانی و بردن در وجود ما بوده و یک تیم هجومی و به فکر پیروزی بودیم و برای تکرار افتخارات باید با انگیزه ادامه دهیم و تلاش کنیم.

وی در مورد دربی و پیش بینی‌اش از نتیجه این بازی گفت: این را همه می‌دانند که دربی شرایط خاص خودش رت دارد و نتیجه این بازی به اتفاقات دیدارهای قبلی ربطی ندارد و برنده مشخص نیست. ما در فرصت باقی مانده باید با برنامه‌ریزی و انگیزه بالا تمرین کنیم و با توجه به تاکتیک‌های مربیان امیدوارم تمام تلاشی که به کار می‌گیریم نتیجه خوبی داشته باشد و مقابل استقلال بتوانیم راه قهرمانی را فراهم کنیم.

هافبک پرسپولیس در مورد دربی‌هایی که تجربه کرده است هم گفت: من یک باخت در دربی دارم 4 برد و 3 مساوی و اگر اشتباه نکنم همین 8 دربی را تابحال ترجبه کرده ام که خاطرات خوب زیادی از دربی دارم. بازی بزرگی است و بزرگترین بازی باشگاهی ایران است. امیدوارم بازی خوبی باشد و پرسپولیسی‌ها و استقلالی‌ها از تماشای آن لذت ببرند و اتفاق خوبی برای پرسپولیس رقم بخورد و بازیکنان در اجرای دستورات کادرفنی موفق باشند.

نوراللهی در مورد انتقادهایی که از او بابت بازی هجومی‌اش در پست هافبک دفاعی می‌شود گفت: من برای پرسپولیس در پست‌های مختلف بازی کردم و در این چند ساله. هافبک چپ، هافبک راست، هافبک نفوذی و هافبک دفاعی بودم و هر جا تیم لازم داشته حضور داشتم و هر کاری کادر فنی خواسته تلاش کردم انجام دهم. امیدوارم به تیم کمک کنم  و سوای اینکه کجا بازی می‌کنم، موفقیت تیم از همه چیز مهم تر است و هرجا باشم تلاش می‌کنم در پست خودم بهترین عملکرد را داشته باشم.

وی در مورد انگیزه‌اش برای گلزنی دوباره در دربی خاطرنشان کرد: هر بازیکنی دوست دارد بتواند در مهم‌ترین بازی سال گلزنی کند و من هم اگر فرصتی بدست بیاورم از آن استفاده می‌کنم ولی  مهم نیست من یا هرکسی گل بزنیم و مهم این است که تیم موفق شود و تیم باید برنده بازی باشد. امیدوارم این اتفاق بیافتد مهم نیست چه کسی گل بزند.

هافبک پرسپولیس در مورد تقسیم بندی جدید سکوهای آزادی در دربی هم خاطرنشان کرد: این شکل جدیدی است که به آن عادت نداریم و کمی عجیب است ولی به هر حال این کاری است که همه جای دنیا انجام می‌شود و امیدوارم همیشه این شرایط پا برجا باقی بماند و در بازی برگشت هم ما 90 درصد سکوها را در اختیار داشته باشیم. به هر حال حضور هوادار در جریان بازی خیلی تاثیر می‌گذارد. امیدوارم همین 10 درصد که سهمیه پرسپولیس است پر شود و هواداران بیایند و ما را حمایت کنند.

نوراللهی در مورد استقبال سرد تماشاگران از بازی با صنعت نفت هم گفت: یک دلیل آن به نظرم این است که  شرایط بلیت فروشی واضح نیست و هنوز برای بخش زیادی از مردم جا نیافتاده و امیدوارم شرایطی فراهم شود که این افراد راحت بتوانند بلیت بگیرند و به ورزشگاه بیایند تا ما را حمایت کنند.

وی درمورد اینکه با وجود ترافیک در پست هافبک دفاعی چقدر امید دارد باز هم به تیم ملی دعوت شود گفت: پوشیدن پیراهن تیم ملی آرزوی هرکسی است. من برای جام ملت‌ها دعوت شدم و امیدوارم دوباره این اتفاق بیافتد. ویلموتس هم سعی می‌کند فوتبال هجومی نمایش بگذارد. من تلاش می‌کنم دعوت شوم و امیدوارم بتوانم کمک کنم. تلاشم این است که برای تیم ملی بازی کنم. تیم ملی در همه پست‌ها بازیکنان خوبی دارد و رقابت سنگین است از امیدوارم از این وفور بازیکن به نحو احسن بهره ببرد و موفق باشد.

هافبک پرسپولیس در پایان با اشاره به قرعه پرسپولیس در جام حذفی گفت: تیم ما تیم خوبی است و در جام حذفی هم تیم‌های لیگ یک و دو حضور دارند  و رقابت حساسی است و امیدوارم مثل سال گذشته قهرمان شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز