خبرگزاری کار ایران

عزیزی: پیوند ورزش گلف با جامعه ایثارگران معرف وجهه این ورزش است/ جام ایثار تفاوت‌های با جام رسانه‌ها دارد

asdasd
کد خبر : ۸۱۰۸۲۸

رئیس فدراسیون گلف در خصوص برگزاری جام مینی گلف ایثار صحبت کرد.

حمید عزیزی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص جام مینی گلف ایثار که قرار است برگزار شود اظهار داشت: 

با توجه به اینکه ما گرامیداشت هفته دفاع مقدس را مطابق تقویم هر ساله از 31 شهریور در پیش داریم، امسال تصمیم گرفتیم برای بحث‌های فرهنگی فدراسیون با برگزاری جام ایثار و حضور خانواده‌های محترم شهدا ،ایثارگران ،جانبازان ،

فرماندهان دفاع مقدس و مدافعان حرم ،فضای جدیدی ایجاد کنیم، چرا که پیوند خوردن نام هر رشته ورزشی با ایثارگران معرف وجهه بالای  آن ورزش در جامعه است. کما اینکه خود گلف این ظرفیت را دارد چرا که اخلاق‌مدار ترین ورزش است و تنها ورزش حرفه‌ای است که حتی در سطح المپیک فاقد داور است و بسیار به تفکرات فرهنگی و روحیه جوانمردانه ما به عنوان مسلمانان ایرانی نزدیک است.

وی در مورد محل برگزاری مسابقات هم گفت: این مسابقات در سایت مینی گلف مینیاتور واقع در ضلع جنوبی بوستان ملت تهران برگزار می‌شود که از زمان افتتاح آن در مرداد ۹۸ و بعد از جام رسانه ها ، دومین تورنمنتی است که در این سایت برگزار میشود . بنای ما بر این است که با افزایش این قبیل تورنمنت‌ها هم به معرفی گلف در اقشار مختلف کمک کنیم و ورزش‌های تابعه را در سطح همگانی معرفی نماییم.

رئیس فدراسیون گلف در مورد آموزشِ پیش از مسابقات به شرکت کنندگان، گفت: ساعت 9 صبح روز پنجشنبه 28 شهریور عزیزان تشریف می‌آورند برای آموزش و پس از آن از ساعت 10 صبح افتتاحیه رسمی و برگزاری مسابقات را در پیش داریم. مقرر هم شده عزیزانی که تجربه و سن بالاتری دارند و توانایی حضور کامل در مسابقات را ندارند به شکل نمادین در حد زدن یک ضربه در خدمتشان باشیم و از حضورشان بهره‌مند شویم.

عزیزی در مورد ادامه دار بودن این تورنمنت در سال‌های آتی هم عنوان کرد: تلاش می‌کنیم این گونه باشد چرا که دینی که هرکدام از ما به جامعه‌ ایثارگران داریم با برگزاری این مسابقات ادا نمی‌شود بلکه بدین وسیله سعی داریم اعلام کنیم که به یاد شما و قدردان شما هستیم و این نوع ورزش‌ها به بهبود سطح روحی افراد هم کمک بسزایی‌ می‌کند و حضور اجتماعی آنها باعث می‌شود مردم با فرهنگ ایثار و شهادت آشنایی بیشتری پیدا کنند.

وی در مورد تفاوت این تورنمنت با جام رسانه‌ها هم گفت: قالب جدیدی برای آن طراحی کردیم که مسابقات را به صورت تیمی برگزار کنیم و قالب آن با جام رسانه کمی متفاوت است.

رئیس فدراسیون گلف در مورد برنامه‌های آتی در این خصوص گفت: سعی ما این است که ابتدا بتوانیم با برگزاری جام‌های مختلف از هر یک از آنها تیمی تشکیل داده و مسابقاتی بین برگزیده‌های آنها انجام دهیم. برای مثال برگزیده‌های جام رسانه، جام ایثارگران، جام چهره‌ها و... در قالب یک جام با یکدیگر رقابت خواهند کرد. احتمالا پس از این مسابقات جامی تحت عنوان جام چهره‌ها با حضور هنرمندان و ورزشکاران مطرح کشور در پیش خواهیم داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز