خبرگزاری کار ایران

پاسخ مدیر تیم فوتبال ماشین سازی به اظهارات یکی از مسئولان باشگاه شهر خودرو

علوی: پنالتی اعلام نشده چه ربطی به مالکیت باشگاه دارد؟

asdasd
کد خبر : ۸۱۰۶۵۹

مدیر تیم فوتبال ماشین سازی تبریز اظهارات مجتبی سرآسیابی درخصوص مالکیت باشگاه ماشین سازی را تشویش اذهان اهالی فوتبال دانست.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی ماشین سازی تبریز، سیدمحمدعلوی در واکنش به اظهارات غیرمسؤولانه مدیر تیم فوتبال شهرخودرو درخصوص موضوع مالکیت باشگاه ماشین سازی که در سایت رسمی باشگاه مذبور منتشر شده، با بیان اینکه باشگاه شهرخودرو از مجموعه‌های مورد احترام است، افزود: اظهارات نامتعارف و کاملاً بی‌مورد انتشار یافته از سوی ایشان، اسباب تعجب است.

مدیر تیم فوتبال ماشین سازی در ادامه افزود: با توجه به میزبانی و میهمان نوازی مطلوب ما از حریف و پایان بدون حاشیه بازی، اظهار نظر آقای سرآسیابی درخصوص مالکیت باشگاه ماشین سازی به دور از اخلاق است.

علوی، هدف از طرح چنین موضوعاتی را تشویش اذهان اهالی فوتبال قلمداد کرد و اظهار داشت: ایجاد شبهه در مالکیت باشگاه ماشین سازی موضوعی کهنه است، چرا که قبلا هم بارها از سوی مدیران باشگاه اعلام شده که ماشین سازی دارای هیأت مدیره مجزا از هر باشگاه دیگری است و به‌صورت مستقل در اداره کل ثبت شرکتهای آذربایجان شرقی به ثبت رسیده و کمیسیون ماده پنج استان نیز بر همین اساس اقدام به صدور مجوز فعالیت کرده است.

وی با اشاره به اینکه مالکیت باشگاه ماشین سازی در کمیته صدور مجوز حرفه‌ای نیز محرز شده، بیان داشت: پیگیری اظهارات غیر حرفه‌ای مدیر تیم شهر خودرو را حق خود می‌دانیم و همین امروز شکایتی علیه ایشان تنظیم و به کمیته اخلاق فدراسیون فرستادیم و مستندات مربوطه را نیز به سازمان لیگ ارائه می‌دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز