خبرگزاری کار ایران

مهاجری: باید تاوان جوانگرایی‌مان را بدهیم/ اشتباهات فرد روی نتیجه بازی تأثیر صددرصد داشت

asdasd
کد خبر : ۸۱۰۳۵۱

سرمربی نساجی از شکست تیمش در دیدار با سایپا صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، رضا مهاجری سرمربی تیم نساجی مازندران پس از شکست تیمش مقابل سایپا در جمع خبرنگاران گفت:در ابتدا باید از تماشاگران‌مان تشکر کنم زحمت اصلی را آنها کشیدند از دقیقه یک تا دقیقه 90 تیم را تشویق کردند. شاید یکی از دلایلی که ما توانستیم به بازی برگردیم حمایت تماشاگران بود. امروز جا دارد به سایپا تبریک بگویم. شرایط به نفع سایپا اقبال داشت. اشتباهات فردی ما هم روی نتیجه بازی تأثیر صددرصد داشت ولی من به بچه‌هایم هم گفتم ما می‌توانیم نتیجه را برگردانیم که البته بازی در زمانی که 2 بر صفر بود نباید 3 بر صفر می‌شد. بالاخره فوتبال است. بازیکنان ما جوان هستند و ما باید تاوان بدهیم ولی برای این تماشاگر باید تلاش‌مان را بیشتر کنیم.

وی در خصوص عملکرد داوری افزود:  ما در مورد داوری نباید صحبت کنیم.

سرمربی تیم نساجی مازندران در ادامه گفت: شما اگر بازی قبلی ما را هم نگاه کنید می‌بینید که جوانی، بی‌تجربگی و اشتباهات فردی بازیکنان ما تأثیرگذار بود. ما باید بیشتر روی بازیکنان‌مان کار کنیم.

مهاجری در خصوص نبودن برخی بازیکنان باتجربه تیمش تأکید کرد: باشگاه پیگیر است این هم یک قانون است. باشگاه بدهی دارد و این بدهی مربوط به الان نمی‌شود. ما در این بدهی‌ها باز هم توانستیم یکسری بازیکن اضافه کنیم و اگر تعدادی بازیکن باتجربه به ما اضافه شود شرایط ما بهتر خواهد شد.

وی در خصوص صحنه پنالتی گفت: من در خصوص پنالتی با مهدی صحبت نکردم. 

سرمربی تیم نساجی مازندران در مورد عملکرد دروازه‌بان‌هایش عنوان کرد: فوتبال است دیگر، یک روز، روز خوب دارد و یک روز، روز بد، امروز روز ما نبود. گلرهای ما جوان بودند اگر شما به گلرهای بزرگ هم نگاه کنید می‌بینید که آنها هم گل‌های بد خورده‌اند. ما نقطه ضعف داریم و باید نقطه‌ ضعف‌مان را برطرف کنیم.بالاخره آنها بازیکن هستند و ما نباید اجازه بدهیم که آنها بیشتر از این آسیب ببینند. یک روز، روز خوب بازیکن ما نیست چه کار باید بکنیم باید بگذاریم آسیب بیشتری ببینند؟ 

مهاجری در پایان خاطرنشان کرد: مدیرعامل تیم ما مشخص شده است و ما کارمان را می‌کنیم و بحث فنی را جلو می‌بریم.می‌دانستیم به کجا آمده‌ایم این مشکلات هم بوده و امروز به وجود نیامده است و روز به روز خدا را شکر می‌کنم که مشکلات کمتر می‌شود. ما ان‌شاءالله قوی‌تر کار می‌کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز