خبرگزاری کار ایران

پیگیری دبیر و نصیرزاده باعث شد در لیگ شرکت کنیم؛

احمدپور: سیناصنعت همیشه از کشتی حمایت می‌کند

asdasd
کد خبر : ۸۱۰۰۳۹

مدیرعامل باشگاه سیناصنعت ایذه گفت: جزو معدود باشگاه‌های بودیم که در ۶، ۷ سال اخیر به صورت مداوم در لیگ برتر کشتی شرکت کردیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از سازمان لیگ کشتی، علی بابا احمدپور، مدیرعامل باشگاه سیناصنعت ایذه بعد از امضای نامه اعلام آمادگی این تیم برای حضور در لیگ‌برتر کشتی فرنگی اظهار داشت: در سال‌های گذشته مسائلی برای ما به وجود آمد که امسال خیلی راغب به حضور در لیگ برتر نبودیم. با این حال با توجه به حضور آقایان دبیر و نصیرزاده و پیگیری آن‌ها، نامه اعلام آمادگی خود را ارسال کردیم.

وی افزود: سینا صنعت ایذه جزو معدود باشگاههای بوده که در ۶، ۷ سال اخیر به صورت مداوم در لیگ برتر کشتی حاضر بوده و در این عرصه مانده است. ما شرکت تولیدی نیستیم و پیمانکار هستیم. گاهی اوقات شاید اوضاع اقتصادی‌مان هم جالب نباشد، اما همیشه ازکشتی حمایت کردیم.

مدیرعامل باشگاه سیناصنعت ایذه درباره فعالیت‌های این باشگاهی در رده‌های پایه عنوان کرد: ‌ تنها باشگاهی هم هستیم که در رده‌های نونهالان، نوجوانان و جوانان فعالیت می‌کنیم. هم اکنون ۱۸۰ کشتی‌گیر فعال در رده‌های پایه داریم. هیچ باشگاهی در کشتی این کار را نکرده، اما ما حتی اگر تیم هم در لیگ برتر نداشته باشیم، این کشتی گیران را حفظ می‌کنیم. تلاشمان این است که این استعدادها را به اردوهای خارجی هم بفرستیم تا پیشرفت کنند. اگر چند نفر از این استعدادها را هم بتوانیم راهی تیم ملی کنیم، همین برای ما کافی است.

احمدپور در پایان درباره انتخاب کادرفنی سینا صنعت ایذه برای حضور در لیگ برتر کشتی فرنگی گفت: ملک محمد بویری قرار است از مربیگری تیم ملی جوانان استعفا دهد تا منع قانونی برای هدایت تیم سینا صنعت ایذه نداشته باشد. او به عنوان سرمربی تیم انتخاب شده و سعی می‌کنیم به زودی کشتی گیران خوبی هم جذب کنیم تا مثل همیشه سینا صنعت در حد یک مدعی ظاهر شود. از مسئولان هم انتظار داریم لیگ باکیفیت و منظمی را برگزار کنند که عدالت در آن رعایت شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز