خبرگزاری کار ایران

از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم/استرس و هیجان زیاد کار را برایمان سخت کرد

asdasd
کد خبر : ۸۰۹۹۰۶

یحیی گل محمدی گفت: بازی بسیار سختی داشتیم استرس و هیجان بازی کار را برایمان سخت کرد اما از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم.

به گزارش ایلنا، یحیی گل محمدی بعد از پیروزی یک بر صفر مقابل ماشین‌سازی تبریز در نشست خبری اظهار داشت :پیش بینی می‌کردیم بازی سختی را در پیش داشته باشیم. بازی را خیلی خوب شروع کردیم در نیمه اول و به گل هم رسیدیم در ادامه بدنبال حفظ نتیجه بازی و زدن گل دوم بودیم اما استرس و هیجان بسیار بالا کار را برای ما دشوار کرد.

گل محمدی افزود: گرچه احساسات بر مدیریت ما در مسائل فنی غلبه کرده بود اما خوشحالیم که توانستیم پیروز این بازی باشیم. 8 بازیکن ما به مدت سه هفته در اختیار تیم ملی و پایه بودند تمای بچه ها امروز با تمام وجود بازی کردند امیدوارم بتوانیم با همین روند به کار خود ادامه دهیم و پیروز بازی ها باشیم.

سرمربی تیم شهرخودرو در خصوص وضعیت تیم شهر خودرو گفت: بازی بسیار دشواری انجام دادیم سعی کردیم بیشتر توپ را پاس بدهیم.تیم حریف یکی دو موقعیت خیلی خوب داشت انها استقلال را برده بودند و طبیعی بود که برای جبران نتیجه فشار زیادی به ما وارد کنند. البته اگر ما هم گل می خوردیم این شرایط برایمان پیش می آمد.

وی در مورد خطای مشکوک پنالتی در دقیقه 85 در توضیح داد: شاهین ثاقبی را  خیلی دوست دارم اما در برخی صحنه ها تمارض داشت. اگر در آن صحنه تمارض نمیکرد و بازیکن دیگری بود می‌گفتم آن صحنه پنالتی بوده است.

گل محمدی در مورد وضعیت دفاع شهرخودرو و درگیری بازیکنان دو تیم عنوان کرد:با توجه به مصدومیت محمدی مهر و و در حضور یک دفاع راست در تیم ملی خط دفاعی ما روز خیلی خوب عمل کرد.بازیکنان تیم من به خوبی این را می داند که تیم حریف زمانی فشار را زیاد می کند که ما جلو باشیم.خشونت و فشار بسیار بالای تیم ماشین سازی روی بازیکنان ما باعث ایجاد تنش و درگیری شد.

سرمربی شهرخودرو در واکنش به نماینده بازی که به نیمکت دو تیم ایراد می گرفت، گفت: از محدوه وظایف آنها مطلع نیستم. ولی میدانم که آنها هم باید وظایف خودشان را انجام دهند و بهتر است مه ما هم قانون را بهتر یا بگیریم.بازی بسیار سخت و هیجانی را شاهد بودیم اما در پیاین دوست دارم از  مهمان نوازی ماشین سازی تشکر کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز