خبرگزاری کار ایران

سعید ابراهیم‌پور: با حضور هواداران قدرتمندتر می‌شویم

asdasd
کد خبر : ۸۰۹۸۵۳

کاپیتان تیم فوتبال رایکا بابل معقتد است که حضور هواداران بسیار در بازی با گل ریحان می‌تواند تاثیر گذار باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سعید ابراهیم پور دروازه‌بان و کاپیتان تیم فوتبال رایکا بابل درخصوص بازی با گل ریحان البرز گفت: بازی دشواری پیش رو داریم. آنها حریف دست و پا بسته‌ای نیستند و می‌آیند تا با حداقل امتیاز ممکن بابل را ترک کنند اما ما به دنبال امتیاز کامل این بازی هستیم و از همان دقایق ابتدایی نیز سعی خواهیم کرد هجومی بازی کنیم.

وی ادامه داد: تمرینات خیلی خوبی را در طول هفته برگزار کردیم و تعطیلات لیگ سبب شد تا بتوانیم ریکاوری و بدنسازی خیلی خوبی داشته باشیم. کاملا آماده هستیم تا اولین برد تاریخ باشگاه را رقم بزنیم. چند بازیکن جدید به تیم اضافه شده‌اند و این شرایط را برای ما بهتر می‌کند.

کاپیتان رایکا درخصوص هواداران پرشور تیمشان گفت: آنها همیشه پشیبان تیم ما بوده‌اند. در تمام بازی‌ها به تیم حریف احترام می‌گذارند و کمتر جایی شاهد چنین تماشاگرانی هستیم. چه ببریم چه ببازیم ما را تشویق می‌کنند و بخاطر فوتبال، از خیلی چیزها می‌گذرند. واقعا شرمنده‌شان هستیم و امیدوارم باحضورشان بتوانیم اولین‌ها را در بابل ثبت کنیم. قطعا با حضور هواداران قدرتمندتر می‌شویم و حضورشان مایه آرامش ماست.

ابراهیم‌پور در پایان اظهار داشت: درست است که ما با 2 امتیاز در میانه جدول حضور داریم اما داورها 4 امتیاز حیاتی را از ما گرفتند. اگر ناداوری‌ها نبود اکنون هم امتیاز با گل ریحان بودیم و در بالای جدول حضور داشتیم اما چنینن شده است. امیدوارم فردا روز خوب داورها باشد و ما نمی‌خواهیم به نفع ما سوت بزنند؛ حداقل عادلانه سوت بزنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز