خبرگزاری کار ایران

مرحله دوم مسابقات گرندپری ۲۰۱۹ - ژاپن؛

رجبی نتیجه را برابر نماینده کره جنوبی واگذار کرد

asdasd
کد خبر : ۸۰۹۶۱۳

سعید رجبی تکواندوکار وزن 80+ کیلوگرم کشورمان در دومین دیدار خود در مسابقات گرندپری 2019 ژاپن نتیجه را برابر نماینده‌ای از کره جنوبی نتیجه را واگذار کرد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مرحله دوم مسابقات گرندپری در سال 2019 از بامداد روز گذشته جمعه 22 شهریورماه با حضور 32 تکواندوکار برتر جهان در هر 4 وزن المپیکی مردان و زنان در "چیبا" ژاپن آغاز و به مدت 3 روز ادامه دارد.

بر اساس برنامه اعلامی امروز شنبه 23 شهریورماه و در روز دوم، پیکارهای اوزان 58- و 80+ کیلوگرم مردان و 67- کیلوگرم زنان در حال پیگیری است؛ سعید رجبی هوگوپوش سنگین وزن کشورمان در دومین دیدار خود برابر "کیو دون این" از کره جنوبی نتیجه را 7 بر 5 واگذار کرد و از کسب مدال بازماند.

سعید در نخستین دیدار "کارلوس سانسورس" مکزیکی را 23 بر 20 از پیش رو برداشته بود.

هدایت این تیم برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق به عنوان مربی است.

گفتنی است؛ این رقابت‌ها G4 می‌باشد و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 40، 24 و 14. 4 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک و همچنین پنج، سه و هزار دلار جایزه نقدی تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز